Gå til innhold

Se på modden min :) (Nye Bilder) Flere nye bilder


Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg var litt lei av den gule chieftecen min, Jeg for opp til naboen min å lånte ei stikksag. laga ett vindu som ser slik ut i forhold til håndtaket.

 

_____

|.......|

D|.....|

. |..... |

. |___|

(prikkene er bare for å holde på formen av ilustrasjonen når jeg poster)

 

Så fant jeg frem lakkboksen å lakerte halve sida svart. (lakerte på skrått) Etterpå printa jeg ut en mal og teipa opp en amd logo som jeg stappa litt lakk på. (Dette var på andre sida)

 

 

Idag får jeg ei thermaltake vifte med coolmod til å ha på cpu. Får oxo ei gjennomsiktig vifte med blå og røde lys i som skal settes bak den sorte viftegrillen som er i sida på chieftecen. Jeg har oxo rydda stort i kabinettet mitt ved å gjemme kabler bak ting og satt på kabelsamlere og jeg kan love dere at det er mange som har tatt "kvelertak" på meg av misunnelse :)

 

Har 2 kald katoder kobla til som ligger i bunnen og langs kanten. en blå i bunn og en grønn langs kanten.

 

 

Slenger ut bilder når jeg har montert de nye tingene så følg med og gi respons når bildene kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. litt slurvete jeg. brukte quick lakk, pussa ingenting. brukte ikke klarlakk og tok bare 2 strøk :)

 

Tips er å lakkere i ca 24 c romtemp og holde boksen under varmt vann før du begynner å lakke. du bør oxo riste på boksen innimellom når du lakker. og du bør begynne å sprute utforbi plata og du bør slutte utforbi. da får du greit resultat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...