Gå til innhold

XP SP3 slippkandidat klar


Anbefalte innlegg

Etter å ha kjørt filen windowsxpsp3hack.cmd som administrator, er SP3 plutselig tilgjengelig via Windows Update :)

 

 

Kjørte denne nå og testet windows update, men fant ingen SP3, noen triks? Restarte f.eks?

Funket her, tok ikke rs.

 

Size: 70,6 MB - 336,1 MB

 

Windows XP SP3 Release Candidate 1 is a cumulative service pack that includes all previously released updates for Windows XP, including security updates, out-of-band releases, and hotfixes. It contains a small number of new updates, but should not significantly change the Windows XP experience. After you install this item, you may have to restart your computer.

 

More information for this update can be found at http://support.microsoft.com/kb/936929

 

Men vil dette være akkurat det samme som den i januar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Jeg synes det blir litt for mye reprise/resirkulering av gamle nyheter:

 

*snip*

 

Kan tenkes at HW.no har lite å skrive om dagen. Synes også det er mye om det samme.

Lenke til kommentar
Jeg synes det blir litt for mye reprise/resirkulering av gamle nyheter:

 

*snip*

 

Kan tenkes at HW.no har lite å skrive om dagen. Synes også det er mye om det samme.

 

Jeg syntes HW generelt er litt for trege med å komme med ting. Har en side med masse RSS'feeds og det er MYE som dukekr opp både på Digi.no og ITavisen.no før HW.no kommer med saken. Det er synd, for jeg holder liksom en knapp på HW.no fremfor Tore Neset i ITavien..

Lenke til kommentar
Det siste jeg ønsker er MS Desktop Search som stjeler RAMen min.

Ja for det er jo vanskelig å avslutte/disable..btw så er det en genial søkemotor. Det er jo samme greia som folk skryter så fælt av i vista.

poenget er at den installerer seg selv og begynner automatisk å stjele ressurser og harddiskplass uten at brukeren har bedt om det => malware
Lenke til kommentar
Det siste jeg ønsker er MS Desktop Search som stjeler RAMen min.

Ja for det er jo vanskelig å avslutte/disable..btw så er det en genial søkemotor. Det er jo samme greia som folk skryter så fælt av i vista.

poenget er at den installerer seg selv og begynner automatisk å stjele ressurser og harddiskplass uten at brukeren har bedt om det => malware

Tullball. Hvis du følger litt med på hva du klikker på er det VELDIG enkelt å velge bort all skiten som Messenger installeren foreslår å installere.

Lenke til kommentar
Er det snakk om x64 støtte med regediten?

 

Fra Overview of Windows XP Service Pack 3

 

Windows XP SP3 is for x86 editions of Windows XP only. The x64 editions of Windows XP were serviced by Windows Server 2003 SP2. For additional information, go to Windows Server 2003 Service Pack 2.
Lenke til kommentar
Det siste jeg ønsker er MS Desktop Search som stjeler RAMen min.

Ja for det er jo vanskelig å avslutte/disable..btw så er det en genial søkemotor. Det er jo samme greia som folk skryter så fælt av i vista.

poenget er at den installerer seg selv og begynner automatisk å stjele ressurser og harddiskplass uten at brukeren har bedt om det => malware

Malware er ondsinnet programvare. Ville heller kalt dette bloatware (med mindre MS' berømte overvåkningsfunksjoner følger meg, da :p).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...