Gå til innhold

En lett kriminalitet funskjon [simpel]


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har lest lenge i php nå og begynt og lære meg, men det jeg har merket er at jeg lærer raskere med og se kodene og lese av og se hva det gjør. Det jeg lurer på er om noen av dere har en simpel kriminalitet funskjon som det er mangen andre som har spurt om og, dette er det samme opplegget som mafia spill ja, men dette skal ikke brukes til det men til læring av php.

 

Håper noen kan hjelpe meg med denne funskjonen og bare gi eksempel på database tabbeler til denne funskjonen samtidig ;)

 

Takk på forhand

 

~Buskras

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen, dette kan jeg faktisk med handa på hjertet og si at dette ikke skal brukes til spill pga jeg har ikke noe index.php fil eller noe som kan kobles sammen med det xD Jeg har et simpel html enda men vurderer og ligge alt om til php så må se hvordan funskjonaliteten funker + vil se hvordan egentlig kriminalitet funskjonen ser ut bak kodene. Dette er grunnet at jeg har spilt mangen av spillene som har dette og jeg har vært spess intressert i Kriminalitet og ikke de andre funskjonene med det samme.

Lenke til kommentar

Hvis du vil lære av å se, så se på noe annet. Det finnes høyst sannsynligvis ingen her inne som både kan PHP godt nok til at det er noe å lære av og som samtidig vil være villig til å dele det med omverdenen. Last ned et eller annet større opensource prosjekt innen PHP og studer det i stedet. Enda bedre, du kan kode det selv. Programmering er ikke noe du kan lese deg til. Programmering er noe som kommer med praktisk øving.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...