Gå til innhold

Singstar PS3 VG review

Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at den ene er norsk og den andre er internasjonal er forskjellen ;) Sikkert noen tilpassninger på listen over sanger, for å bedre treffe det norske markedet.

Skrevet (endret)

Men micene har vel ikke tradisjonelt sett vært mulig å kjøpe separat. Eller har de?

Er lei av all snublingen på vorspiel.

Endret av Geofrank
Skrevet
Så for nå så virker de gammle microfonene?

(Hvis du har ett sett som fortsatt virker)

De virker jo tydeligvis på konsollen (når man spiller de gamle), så det er vel ingen grunn til at de ikke skulle virke.

Skrevet
Vet ikke om en kan kjøpe mic'ene alene, men da får jeg vente til neste disc og kjøpe den med mics.. overlever sikkert ;p

Er ikke hele poenget at man laster ned låter i stedet for å kjøpe discer?

Skrevet
Vet ikke om en kan kjøpe mic'ene alene, men da får jeg vente til neste disc og kjøpe den med mics.. overlever sikkert ;p

Er ikke hele poenget at man laster ned låter i stedet for å kjøpe discer?

Jo

Skrevet

Nors og "engelsk" versjon har forskjellige låter levert med. Sist jeg så listene mot hverandre, synes jeg å huske at den norske klart hadde DÅRLIGST låtutvalg på platen (i alle fall for meg). Var vel en annen tråd her på forumet som hadde de listet opp...

Skrevet (endret)

Fant denne i anmeldelsen på VG:

http://en.wikipedia.org/wiki/SingStar_%28PlayStation_3%29

Der er det listet opp hvilke sanger som er med, og hvilke som er tatt ut, fra den internasjonale versjonen i forhold til den norske.

Å slippe Ravi er faktsik beste argumentet mitt for å gå for internasjonal :p

Om noen vil synge dem, skal de faen meg betale meg dobbel pris for å få lastet ned...

Endret av hardkjerne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...