Kontorstol Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Hei Jeg har ikke en super maskin, men vil spiller Solider of fortune payback, men jeg fikker ikke noe sted å skru ned grafikken slik at spillet blir spillbart Eneste grafikkinstillingen jeg finner i "Options" er skjermoppløsningen...
Villanden Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Du har ingen andre muligheter jeg vet om dessverre. Men som OpusNR1 over meg her nevner, så anbefaler jeg deg å teste Call of Duty 4: Modern Warfare istedet. Mye bedre
Killarfromspace Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 (endret) Idiot, hjelp han istedenfor. Han vil kansje ikke spille Call off shitty 4 Endret 2. desember 2007 av Killarfromspace
Efagimo Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Idiot, hjelp han istedenfor. Han vil kansje ikke spille Call off shitty 4 Amen to that brother! Nei eg heller finner ikkje grafikk instillingar. Så eg tvilar på at det går. Men eg hørte at der skulle komme en patch snart som skulle fikse ein haug med feil. Så kanskje det blir retta på då. Beklager det er alt eg kan komme på i farta.
Zlatzman Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Det lukter rask konvertering fra XBOX360 i lang vei. Synd enkelte utviklere ikke tar seg tid til (evt får tid til) å fullføre produktene sine.
Villanden Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Idiot, hjelp han istedenfor. Hva var det jeg gjorde da smarten? Du har ingen andre muligheter jeg vet om dessverre. Hvorfor noen vil plages med dette dritspillet er for meg et mysterium. Ergo, jeg anbefaler et annet spill. !!stay in school!!
thehazen Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Løsningen er og ikke spille SoF3. Det er jo det mest ødelagte spillet i dette årtusenet. Spill noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå