Gå til innhold

Har Multicom lov å gjøre dette?


v3g4rd

Anbefalte innlegg

Hei.

 

I forrige uke bestilte jeg to kamerabagger av typen Lowepro Edit 120 hos Multicom for 197 kroner per stykk - og har en ordrebekreftelse på dette i tillegg. Når jeg bestilte baggene var jeg klar over at de ikke hadde noen på lager - men siden jeg ikke hadde noe hastverk med å få dem, hadde jeg heller ikke noe i mot å vente et par uker før de fikk dem inn.

 

I går mottok jeg en mail fra Multicom hvor de forteller meg at de dessverre ikke får inn flere bagger av denne typen - og tilbyr meg Lowepro Edit 100 (som de selger for 216 kroner og som også er mindre enn Edit 120) til samme pris. Dette reagerte jeg på med en gang - og fant ut at de nå selger Lowepro Edit 120 til 294 kroner (i motsetning til hva jeg bestilte dem for), og at de per dags dato har 14 stykk igjen på lager.

 

Har jeg krav på å få tilsendt samme bag, selv om de nå markedsfører den til 294 kroner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det ikke var en trykkfeil på siden deres e.l så har du krav på den prisen dere ble enige om. Det virker jo ikke som at det var noen trykkfeil i dette tilfellet. Hadde samme scenarioet hos netshop faktisk, prisen på en pc-veske gikk opp med ca. 100 kr. Hørte aldri noe fra netshop, jeg la bare tilfeldigvis merke til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...