Marius3 Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 (endret) Hva er deres erfaring med å kjøpe spill på www.steam.com? Endret 1. desember 2007 av Skagen
maglame Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Du mener kanskje steampowered.com? Hvis det er riktig så ja. Og det har aldri vært noen problemer med det for meg
Gjest member-97590 Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Du kan vel ikkje kjøpe spill direkte fra steampowered.com? Du må vel faktisk talt ha Steam instalert? Men uansett. Går heilt fint det. Du blir aldri svindlet i alle fall. Har vel kjøpt 14 spill hos Steam, uten et einaste problem. Så har kun gode erfaringer.
Ash Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har handlet en masse spill i Steam og det funker utmerket. Aldri hatt problemer med det.
Kuroneko Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Jeg er veldig glad i steam. Fullstendig trygt, svært billig, og jeg slipper å lete etter en fysisk kopi når jeg skal spille litt eldre spill. Knall.
vanligmann Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Enig med de andre her, det å kjøpe spill gjennom Steam er helt uproblematisk.
Marius3 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 Du kan vel ikkje kjøpe spill direkte fra steampowered.com?Du må vel faktisk talt ha Steam instalert? Men uansett. Går heilt fint det. Du blir aldri svindlet i alle fall. Har vel kjøpt 14 spill hos Steam, uten et einaste problem. Så har kun gode erfaringer. Hastigheten på downloads varierer veldig. Noen ganger er det helt oppe i 900kb/s men også nede i under 100. Har du noen tips på hvordan jeg kan holde hastigheten oppe?
Anthropod Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Hastigheten på downloads varierer veldig. Noen ganger er det helt oppe i 900kb/s men også nede i under 100. Har du noen tips på hvordan jeg kan holde hastigheten oppe? Det er flere enn bare deg som laster ned fra serverne til Valve vettu, det kalles trafikk. Prøv å last ned mens de fleste amerikanerne sover kanskje.
Marius3 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 Pleier dere å ta backup av spillet.?
ShaNickolas Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Elsker Steam og alt det har å tilby. Aldri hatt problemer av noe seriøst slag
Sirius Cobra Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Aldri hatt noe problemer med steam, maxer alltid linjen min når jeg laster ned.
Gjest member-97590 Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Pleier dere å ta backup av spillet.? Trenger ikkje ta backup, for spillet blir liggende på accounten din i evig tid. Uansett om du sletter det eller ka du gjør, så blir det liggende på Steam accounten din. Enten ferdig instalert eller klar for nedlastning og instalasjon.
boglito Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Hva er deres erfaring med å kjøpe spill på www.steam.com? En erfaring er at steam er bra til å legge reklame inn i spill etter at du har kjøpt det, og det er jo kjekt.
Dr.Gonzo Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Hva er deres erfaring med å kjøpe spill på www.steam.com? En erfaring er at steam er bra til å legge reklame inn i spill etter at du har kjøpt det, og det er jo kjekt. ?
Gjest member-97590 Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Hva er deres erfaring med å kjøpe spill på www.steam.com? En erfaring er at steam er bra til å legge reklame inn i spill etter at du har kjøpt det, og det er jo kjekt. Utdyp grundig?
vargaz Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 De er i alle fall noen jævler til å reklamere i CS
boglito Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Hva er deres erfaring med å kjøpe spill på www.steam.com? En erfaring er at steam er bra til å legge reklame inn i spill etter at du har kjøpt det, og det er jo kjekt. Utdyp grundig? Valve har allerede innført obligatorisk reklame i cs1.6 via steam, noe som er et prøveprosjekt. Det betyr ikke at det kommer reklame til flere spill, men muigheten er der.
Ironbeast Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har kjøpt både Counter strike source og counter strike 1.6. Aldri vært problemer og du kan stole på dem 100%
Janerikn Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Kjøpte CS:S fra siden deres, 119,-kr. Hvor mye var borte fra kontoen? Jo, over 400,-kr.
LuggagE Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Kjøpt mye igjennom Steam, er veldig fornøyd og har aldri hatt noen problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå