Gå til innhold

Julekalender 2007 - luke 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant ikke neo fornuftig svar på det spørsmålet jeg heller.

Valgte 4*20, da dette stemmer 'mest' utfra spørsmålsformuleringen.

Skjerpings. Blir for dumt å ha konkurranser hvor ingen av svarene er rett, så man må gjette hva som er 'mest riktig'.

 

Hva er 2+2?

 

a) 1

b) 7

c) nei

 

tipper at c) er rett:)

Lenke til kommentar
Fant ikke neo fornuftig svar på det spørsmålet jeg heller.

Valgte 4*20, da dette stemmer 'mest' utfra spørsmålsformuleringen.

Skjerpings. Blir for dumt å ha konkurranser hvor ingen av svarene er rett, så man må gjette hva som er 'mest riktig'.

 

Hva er 2+2?

 

a) 1

b) 7

c) nei

Jeg tror B er korrekt siden 2 kan skrives som 1*2 og som alle vet er 1+2+2+2 lik 7, logisk! (ihvertfall iht til denne tråden)

Lenke til kommentar
Hepp!

 

Siden vi ikke var helt på nett; Legg sammen linjene. (selv om det kanskje brister litt logisk)

 

Undertegnede møter til straffeundervisning hos PSU-tester Nilsen.

Skjerpings. Venta med å svare jeg, gadd ikke regne så sjekka hos microplex ;)

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Dere får jo bare gi alle rett da.

Jeg svarte selvsagt ikke summen av de 4. 60 og 80A alternativene var jo ganske enkelt fysisk umulig.

Men 80 var jo det eneste logiske svaret av de tre som var oppgitt. De to andre hadde ingen relasjon til den strømforsyningen samme hvordan man vrir og vender på elektro teori eller oppgitte fakta. :p

Lenke til kommentar

Gidder ikke svare på årets julekalender engang. Vant i fjor men har ikke fått premien. Mye frem og tilbake med HW, fikk en trøstepremie til slutt men det er for dårlig. Håper de har skjerpet seg til i år og har fått inn premiene klare for sending i forkant.

Lenke til kommentar

Litt synd at ikke personen som skrev spørsmålene sjekket på hjemmesidene til Microplex som faktisk gir gaven. :-)

 

Da hadde nok 44.2A stått. :-)

 

Dette er hentet fra Microplex sine sider. :-)

 

Når vi spesifiserte MIST 600W så tok vi høyde for både dagens og morgendagens behov. Den samlede effekten MIST 600W kan levere på +12V linjene er hele 530W (44.2A), mer enn nok til å forsyne selv de mest kraftkrevende konfigurasjonene.

 

Den nye ATX standarden spesifiserer max. 20A for +12V linjene. Skal all denne effekten kunne leveres holder det ikke med 2 stk. +12V linjer. MIST 600W har derfor 4 stk. +12V linjer.

 

sigurdi

Lenke til kommentar

Gjør det ikke enklere at spørsmålet er slik:

 

Hvor mange Ampére gir Mist 600 Watt rev.3 på +12 Volt-linjene tilsammen?

 

Men når man skal kontrolere at man har svart riktig, er spørsmålet slik:

 

Hvor mange Ampére gir Mist 600 Watt rev.3 på +12 Volt-linjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...