Gå til innhold

Kjøpe PS3 fra Videogamesplus.ca


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Adapter trenger du vel regner eg med,men du har vel en pc kabel liggende vel;)

 

Og du kan jo sende de en mail å be de om å sette ned verdien på pakken bare sånn i tilfelle...

 

Nå har jeg fått PS3'n min. Kan jeg bare bruke en helt vanlig PSU-kabel til den? Ser at den er lik den som fulgte med bare at den er for 125V. Eller trenger jeg noe annet hokus pokus for å få den til å virke?

Gidder ikke å ta sjansen på at det fungerer uten å ha spurt her først, litt kjedelig om den kvelder før jeg får prøvd den.

Lenke til kommentar
Adapter trenger du vel regner eg med,men du har vel en pc kabel liggende vel;)

 

Og du kan jo sende de en mail å be de om å sette ned verdien på pakken bare sånn i tilfelle...

 

Nå har jeg fått PS3'n min. Kan jeg bare bruke en helt vanlig PSU-kabel til den? Ser at den er lik den som fulgte med bare at den er for 125V. Eller trenger jeg noe annet hokus pokus for å få den til å virke?

Gidder ikke å ta sjansen på at det fungerer uten å ha spurt her først, litt kjedelig om den kvelder før jeg får prøvd den.

 

 

Hei,

 

Hvor mye kosta hele pakken? (inkl. toll og transport)

Lenke til kommentar

Kjøpte dette igår:

 

Products

------------------------------------------------------

1 x Playstation 3 40GB Version Console with Spider-man 3 Blu-ray Movie(In stock usually ships within 24hrs) = $419.99CDN

1 x MotorStorm = $59.99CDN

1 x Assassins Creed - (In stock usually ships within 24hrs) = $69.99CDN

------------------------------------------------------

Sub-Total: $549.97CDN

Tax (0%): $0.00CDN

Worldwide NO : 2.4 lb(s): $134.99CDN

Total: $684.96CDN

 

Ble HELE 3800,- håper bare for GUDS skyld at den går smertefritt gjennom tollen :blush:

 

Er jo latterlig billig! MEN om man er så uheldig å bli stoppet i tollen, hvor mye er det snakk om da ? Kostnader etc.

Lenke til kommentar

Dette har eg kjøpt:

 

Products

1 x Final Fantasy XIII(13) - PS3 (Preorder) $69.99CDN

Sub-Total: $69.99CDN

Tax (0%): $0.00CDN

Worldwide NO : 0.1 lb(s): $7.49CDN

Total: $77.48CDN

 

1 x Playstation 3 80GB Version Console with Motorstorm - PS3 (Limit 1 Per Customer) $519.99CDN

1 x PS3 Sony Sixaxis Wireless Controller - PS3 $49.99CDN

1 x Sonic the Hedgehog - PS3 $49.99CDN

1 x Ridge Racer 7 - PS3 $49.99CDN

Sub-Total: $669.96CDN

Tax (0%): $0.00CDN

Worldwide NO : 2.6 lb(s): $149.99CDN

Total: $819.95CDN

 

$819.95CDN+$77.48CDN=897.43=4873,84 norske kroner ca.

 

Pakken ble sendt som gift....og da får vi se da...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Da blir det 25% av 3800 i toll/momsavgift, som skulle tilsi 950 kroner. I tillegg kommer det en hundrelapp eller to i gebyrer.

 

EDIT: rettet på tallene

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Da blir det 25% av 3800 i toll/momsavgift, som skulle tilsi 950 kroner. I tillegg kommer det en hundrelapp eller to i gebyrer.

 

EDIT: rettet på tallene

 

Jaja, er ikke så damn dyrt om den blir stoppet i tollen da.. Men unødvendig uansett :p

 

Men såvidt jeg forstår det, så er de aller aller fleste kjempefornøyd med det de har bestilt fra VG+.

 

Har ikke lest noen plass at folk har fått pakken sin "holdt igjen" av tollbastards. Så håper på det beste :D

Endret av Hanowa
Lenke til kommentar
Med en lave dollarkursen nå, så må det jo være et must å handle fra USA. Vist pakken veier mindre enn 10kg, så går det som en tommelregel i gjennom tollen!

 

Tull og tøys. Det er overhodet ikke noen tommelregel at en pakke går igjenom tollen bare pga. at den er lett. Det går på merkingen av pakken.

Lenke til kommentar
Bestilte den 7 Des fra Canada....

 

Og ja..såklart den går igjennom...alt går jo igjennom...

 

 

Får håpe det, penger spart :D

 

Bestilte min dagen etterpå (dvs på lørdag). Får den vel i neste uke :\

 

Pakken er ikke sendt enda, men klokken i Canada er vel bare 10:50 elns der nå :p

Endret av Hanowa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...