Gå til innhold

Fable 2 kommer sent i 2008.


MindTooth

Anbefalte innlegg

Fable 2 will be released in "late 2008", Peter Molyneux told Eurogamer readers today in a wide-ranging LiveText interview.

 

When pressed to be more specific, he added: "Late 2008. Maybe when the leaves have a slight brownish tinge - but are still on the trees, if you see what I mean." Fable 2 is Lionhead's Xbox 360-exclusive follow-up to the critically acclaimed Xbox ARPG Fable.

 

Kilde: Eurogamer (Mer hos kilde.)

 

Birger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler på at det tar noe særlig av. Sikkert like grei nedtur som sist han pompøse produsenten uttalte seg.

 

Denne gangen kan man kontrollere ei bikkje, og den lever sitt eget liv, og vil spille på dine følelser. Ja kanskje vil du gråte en skvett og?

 

Fantastisk.....

 

pinlig.

 

Pinlig?

 

Visst de klarer å gjenskape deler av det Mass Effect har klart i sitt spill, hvilket langt ifra er umulig, så fatter jeg ikke hvorfor følelser skal være pinlig.

Dersom jeg klarer å bli følelsesmessig engasjert i ett spill så ser jeg ikke en dritt negativt i det. Visst det faktisk klarer å få meg til å gråte så skal jeg virkelig bøye meg i støvet.

 

Var jeg for lite macho for deg nå, eller?

Lenke til kommentar
Får håpe det holder mål til alt det skrytet man har fått høre om spillet. Fable var ikke et dårlig spill men det holdte ikke mye av hva det lovte.

 

Ser frem til Fable 2 så får håpe det blir bra selv om det kommer seint.

Fable ble et helt annet spill enn det de lovte at Project Ego skulle bli, men jaggu om ikke jeg koste meg når all hypen hadde lagt seg, og forventningene var skrudd ned to hakk. Håper godeste Molyneux har lært av sine feil og ikke blir lokket ut på tynn is igjen.

Lenke til kommentar
Får håpe det holder mål til alt det skrytet man har fått høre om spillet. Fable var ikke et dårlig spill men det holdte ikke mye av hva det lovte.

 

Ser frem til Fable 2 så får håpe det blir bra selv om det kommer seint.

Fable ble et helt annet spill enn det de lovte at Project Ego skulle bli, men jaggu om ikke jeg koste meg når all hypen hadde lagt seg, og forventningene var skrudd ned to hakk. Håper godeste Molyneux har lært av sine feil og ikke blir lokket ut på tynn is igjen.

 

Helt enig med deg, jeg storkoste meg med Fable. Det ble aldri det sinnsyke spillet som Molyneux hadde blåst opp med årene, men det var allikevel et veldig bra spill.

 

Gleder meg veldig til Fable 2 også, virker som Molyneux har lært litt fra gamle tabber og har ikke tatt av med lovnader denne gangen.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg har håpet, helt siden all hypen rundt Black & White 1, at Peter skal holde det han lover ... får håpe han klarer å leve opp til sin egen hype denne gangen da, dog jeg tviler. For all del, både B&W1 og 2 og Fable var bra spill, men ikke i nærheten av det som ble lovet.

Lenke til kommentar
Jeg har håpet, helt siden all hypen rundt Black & White 1, at Peter skal holde det han lover ... får håpe han klarer å leve opp til sin egen hype denne gangen da, dog jeg tviler. For all del, både B&W1 og 2 og Fable var bra spill, men ikke i nærheten av det som ble lovet.

 

 

Vel jeg mener at Peter har gått ut tidligere og innrømmet at han var litt vel "ivrig".

 

Kan hende jeg har drømt dog.

 

 

 

 

Gleder meg til det med bikja sjæl:D

Lenke til kommentar
Jeg har håpet, helt siden all hypen rundt Black & White 1, at Peter skal holde det han lover ... får håpe han klarer å leve opp til sin egen hype denne gangen da, dog jeg tviler. For all del, både B&W1 og 2 og Fable var bra spill, men ikke i nærheten av det som ble lovet.

 

Alt som har blitt sagt om Fable 2 til nå har jo Peter vist at allerede er i spillet, det skal da godt gjøres å ikke holde det som er blitt lovet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...