Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOHOOO, det der er jo bare supert, perfekt med flaregun og pushback! Og øksa var akkurat sånn jeg sa den kom til å være! Backburner virker i utgangspunktet litt uinteressant, men på den andre siden så er det jævli bra med en helseboost og critbonus når man tar en bakfra.

Herregud, som man kommer til å eie nå! Med den flaregunen, så vil jo faktisk pyro bli brukbar i pcw og.

GLEDER MEG3!!

Skrevet (endret)

Hoho, ser ut til at du klarte deg bra :D.

Denne oppdateringen ser ut til å øke interessen for statistikk; nedlastinger av statistikk-leseren ligger an til å doble tidligere "nedlastinger per dag"-rekorder (med unntak av lanseringsdagen; det var jo helt ekstremt :D)!

Allerede nå, klokken 14:28, har den blitt lastet ned 188 ganger, og den tidligere rekorden (som også er ganske ny) var på 140 (og da er hele døgnet inkludert; i dag gjenstår enda 11,5 timer!).

Endret av Degeim
Skrevet
Denne oppdateringen ser ut til å øke interessen for statistikk; nedlastinger av statistikk-leseren ligger an til å doble tidligere "nedlastinger per dag"-rekorder (med unntak av lanseringsdagen; det var jo helt ekstremt :D)!

Jeg benyttet den nettopp for å sjekke hvor mye skade jeg har gjort med pyro; 859.888. Så det er ikke så langt igjen før jeg har Pyromancer, regner med at resten kommer nå som jeg kan spille pyro uten å føle meg skyldig for at jeg ikke øver på soldier :D

Skrevet (endret)

Du kan selvfølgelig komme å spille med oss. Men vi har ikke "Gaming-kvelder" mere. Vi spiller stort sett hver dag. Hvis du legger meg til på friends så kan vi avtale noe...

Endret av JFM
Skrevet

Jeg benyttet den nettopp for å sjekke hvor mye skade jeg har gjort med pyro; 859.888. Så det er ikke så langt igjen før jeg har Pyromancer, regner med at resten kommer nå som jeg kan spille pyro uten å føle meg skyldig for at jeg ikke øver på soldier :D

Det er bra! Det er sikkert flere som bruker den til det samme; nå ligger det an til å tredoble (og vel så det) rekorden! :D

Jardar: Jeg tipper det er det tauntet der pyroen slenger ut en ildkule som nå kan sette fyr på folk :D

Skrevet

Må jo det siden de setter det som et goal....men det må være sykt vansklig...hvem i svarte løper inni en som tar en taunt:D

Er det noen som har prøvd om den flammeballen til pyroen tar skade hvis du gjør det imot det andre laget og han står helt inntil?

Skrevet (endret)

Woho, for en elgoman dag!

- Dagen etter at Meet the Sniper kom ut

- Dagen før Pyro-oppdateringen

- Dagen da vi hadde en super PCW (se panelet)

- Dagen da nedlastingsrekorden ble sprengt; fra 140 til 647! :D

EDIT: Innså nettopp at det faktisk var i går.

Endret av Degeim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...