Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gikk fint for oss i går (en tap og en vinn), og vi har en vinnprosent på 28.57%! :D

Det var forresten et fint banner! Driver du med noe til hjemmesiden også? Kanskje noe lignende, men med "Quack Attack" i stedet for "Duckburg"?

Prøve om robotikk og lego?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det gikk fint for oss i går (en tap og en vinn), og vi har en vinnprosent på 28.57%! :D

Det var forresten et fint banner! Driver du med noe til hjemmesiden også? Kanskje noe lignende, men med "Quack Attack" i stedet for "Duckburg"?

Prøve om robotikk og lego?!

Nice :)

Har ikke annet enn dette banneret foreløpig, husker ikke helt hvordan stemningen var for det. Kunne legge til Leiz' donald på enden, om det var så :p

---

Ang. Robotikk og lego: Tar et linjefag som heter 'Teknologi og Forskningslære'. Makan til uorganisert og usammenhengende fag skal du lete lenge etter :p Pensum var å printe ut ei 50-siders blekke fra ei Lego-side og fylle ut kolonner og svare på tekniske spørsmål and gir, sensorer etc...

Skrevet
Jeg synes du skal bruke det for nå på siden, også bytte etter hvert vis vi finner ut av det ^^

Liker du ikke min? :O

Legger opp den uten Donald, så får vi se.

Skrevet

Hah, ikke engang jeg klarer å se lenge på den :p

Var jo bare ment som en midlertidig tulle-logo (og mellomrommet mellom Q og A kommer av undertittelen: "They're gonna have to glue you back together" ;)).

Har lagt opp det mest aktuelle forslaget (etter min mening), men synes bildestørrelsen var litt merkelig. Se min kommentar i ropeboksen vår, og kom med forslag.

Skrevet

Hadde sikkert ikke vært noe problem å gjort bildet litt mindre :)

(På en annen side, S^O må vi spille mot MANGE flere ganger.)

Skrevet (endret)

Jeg visste hva det stod for, men har alltid tolket det som noen ord fra et annet språk/dialekt eller noe slikt... kanskje det første ordet er et verb, og det andre et navn? :p Bør kanskje re-tolke det.

Jeg laget en veldig enkel logo for å demonstrere hva jeg mente. Ser ikke det bedre ut med litt rundere kanter og fargeovergang?

Besøk nettsiden for å se ;)

Endret av Degeim
Skrevet

Det er nok riktig at det ene ordet er et verb og det andre et navn ja, og at det er dialekt.

Det hører også en historie til opphavet til navnet, men den tror jeg ikke vi går nærmere innpå :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...