Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

En klan skal delta i konkurranser sammen. Det er ikke noen forskjell på en liga eller en cup eller en fun-cup. Ja, du kan sikkert flisespikke, vær min gjest, men prinsippet er det samme. Man er i en klan for å spille sammen med de som er i klanen, men det gidder du tydeligvis ikke siden du er for flink til å spille med oss. Go ahead, be the winner. :glare:

 

Når du bestemmer at vi ikke er flinke nok til å spille i laget ditt, så ekskluderer du oss. Du bare later som du vil spille med oss og så sier ingenting om at du lager ett "bra" lag som du kan ha det gøy med. Faen at du ikke skjønner hvor fornærmende det er. :wallbash:

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi spiller da alle som en vitterlig i konkuranser sammen hele tiden..

Jeg mener det er forskjell, og du mener at det ikke er det. Fair enough.

Så i en evt. 3v3scout-cup så ville jeg ha svikta clanen om jeg meldte meg på med ONlock og Sliceroth?

 

Jeg har sagt jeg har forståelse for ditt synspunkt, mens du gang på gang avfeier mitt.

 

 

"men det gidder du tydeligvis ikke siden du er for flink til å spille med oss. Go ahead, be the winner"

Er dette et sarkatisk forsøk på å fortelle at du er praktikant av janteloven? Men ærlig talt hvorfor skriver du sånne ting?

 

 

Jeg går utifra at siste paragraf er retorisk. For jeg har ikke hatt noe med det laget å gjøre.

Endret av gitguru
Lenke til kommentar

En scout-cup er det da ikke plass til 8 spillere i. Men når det da først er plass til 11 stk, så ville man da si: Vi skal danne et lag til highlander-cupen og søker spillere. Hvis ikke nok fra klanen melder seg på finner vil folk fra andre klaner!" Sånn skal det gjøres. Hvis du ville lage ditt eget lag så kunne du spurt alle i klanen. Ikke ta de utvalgte og la oss andre seile vår egen sjø. Du var jo ikke med da vi spillte vår første highlander-cup. Eller så har du glemt det. Det var gøy.

 

Husgark: Jeg visste jo ikke at dere hadde laget et lag til dere tilfeldigvis prata om det på VT, snakk om å informere. Og Hey dere hadde jo fyllt opp laget allerede! Og hvorfor ble vi ikke invitert?? Fordi dere ikke liker oss? Eller fordi dere ikke syns vi er flinke nok??

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvorfor dere ikke ble invitert. Jeg visste om cupen i forveien, og visste om at Resistansen og QA kom til å danne et lag. Etter det tenkte jeg ikke mer på det, helt til jeg fikk en invitasjon som jeg takket ja til. Så hvorfor det ikke ble nevnt vet jeg ikke. Kanskje fordi det har vært mye snakk om det på etf2l siden, sånn at en gikk utfra at alle var informert. Eller at man spurte en etter en helt til man hadde et fullt lag. Jeg kan ikke gi noe bedre svar enn det.

 

PS: Selv om det bare er 9 som kan spille i en match, er det ubegrenset hvor mange medlemmer et lag kan ha.

Lenke til kommentar
Husgark: Jeg visste jo ikke at dere hadde laget et lag til dere tilfeldigvis prata om det på VT, snakk om å informere. Og Hey dere hadde jo fyllt opp laget allerede! Og hvorfor ble vi ikke invitert?? Fordi dere ikke liker oss? Eller fordi dere ikke syns vi er flinke nok??

 

Hva jeg indirekte har hintet om hele veien :)

Hvofor ble det unlatt å poste i forumet eller informert på annet vis det er tydelig at policyen er å POSTE viktig informasjon.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med Leiz. Det føles som om man ikke er god nok for å være med.

 

Uansett så synes jeg det er rart at det bare er denne highlandercupen som diskuteres. Jeg sier ikke at den ikke er ved å diskutere. For jeg er som sakt enig med Leiz.

Men jeg synes det er rart at ikke flere av grunnene mine diskuteres....

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Okay, ikke at jeg har så veldig mye i denne saken å si.

Men er det ikke egentlig verre å bli invitert til ett highlander lag, og bare sitte på inbytterbenken?

Nei, for da er man i det minste ikke "glemt".

Og som Brelett nevner.

 

Og ikke minst utelatt, fordi man enten ikke er likt eller ikke er god nok.

 

Brelett, grunnen til at jeg ikke diskuterer dine andre emner er fordi jeg er uenig i noen av de og det var ikke før jeg fant ut om dette det gikk over streken for meg. Det har bygget seg opp over lengre tid da..

 

Men som du sa i forumet..det gjelder ikke meg lenger. Nå er det bare for å få folka til å skjønne hva de gjorde feil.

Lenke til kommentar
En klan skal delta i konkurranser sammen. Det er ikke noen forskjell på en liga eller en cup eller en fun-cup. Ja, du kan sikkert flisespikke, vær min gjest, men prinsippet er det samme. Man er i en klan for å spille sammen med de som er i klanen, men det gidder du tydeligvis ikke siden du er for flink til å spille med oss. Go ahead, be the winner. :glare:

Jeg må si meg enig med gitguru og at det i utgangspunktet er forskjell på en fun-cup og en vanlig cup/liga. Likevel hadde jeg foretrukket et QA-highlanderlag, men det forslaget slo ikke gjennom av grunner som er nevnt både her og på forumet vårt. Jeg kan godt påta meg ansvaret for at det ikke ble noe av, siden jeg ikke pushet nok for å få det til, selv om det ikke var jeg som kom med forslaget.

 

Dessuten synes jeg ikke en klan skal være bindende. Det er ikke en lov som binder deg til å spille i samme klan livet ut. Enten man liker det eller ei, så har folk rett til å slutte uavhengig av grunn. Vil han spille på et høyere nivå skal han selvfølgelig få lov til det uten at vi skal drive heksejakt på ham.

 

Husgark: Jeg visste jo ikke at dere hadde laget et lag til dere tilfeldigvis prata om det på VT, snakk om å informere. Og Hey dere hadde jo fyllt opp laget allerede! Og hvorfor ble vi ikke invitert?? Fordi dere ikke liker oss? Eller fordi dere ikke syns vi er flinke nok??

Nå synes jeg diskusjonen begynner å bli tåpelig. Dessuten synes jeg vi har kommet langt nok fra sakens kjerne allerede. Har dere lyst til å diskutere highlanderen, så er det greit, men det er likevel ikke der hovedproblemet ligger. Det er kanskje teit og egoistisk av meg å si dette, men for meg er akkurat den saken historie.

 

Men for å svare på spørsmålene dine. For min del liker jeg alle medlemmene i klanen og synes alle hadde vært flnike nok til å delta i cuppen. Det er ikke der grunnen ligger. Jeg gidder ikke å gjenta hverken meg selv eller andre, og gidder derfor ikke å nevne grunnen igjen.

 

Hvis du derimot retter dette spørsmålet mot folks varierende deltagelse i ligakampene, ligger grunnlaget et helt annet sted. Som sagt synes jeg alle er gode nok til å delta i ligakampene, men man kan heller ikke nekte for at noen spiller mer enn andre. Dette fører til at noen lagkombinasjoner fungerer bedre enn andre, siden folk blir vant til hverandres spillestil og lettere kan suplementere hverandre i kampen, uten at man trenger å si så mye. Kort sagt er dette altså basert på aktivitet, ikke utelukkende på preferenser og skills. På denne måten føler hvertfall jeg at vi utelukker en del av de tapene som skyldes dårlig samarbeid. Jeg kan godta tap der vi blir utklasset, men å tape fordi vi samarbeider dårlig er surt. Dette har i praksis betydd at jeg har prøvd å få inkludert alle (noe som jeg ikke har lykkes særlig godt med), samtidig som jeg har prøvd å opprettholde en lignende lineup hver gang. Dette var for å gjøre slik at forskjellene i laget skulle bli minimale, så vi kunne samarbeide like godt uavhengig av hvem som spilte. Jeg beklager at folk har følt at dette har vært dypt urrettferdig, men det er tross alt derfor vi har denne diskusjonen. Håper folk ikke tar dette på feil måte, siden det ikke er ment som et angrep eller lignende på noen.

Husgark: Jeg visste jo ikke at dere hadde laget et lag til dere tilfeldigvis prata om det på VT, snakk om å informere. Og Hey dere hadde jo fyllt opp laget allerede! Og hvorfor ble vi ikke invitert?? Fordi dere ikke liker oss? Eller fordi dere ikke syns vi er flinke nok??

 

Hva jeg indirekte har hintet om hele veien :)

Hvofor ble det unlatt å poste i forumet eller informert på annet vis det er tydelig at policyen er å POSTE viktig informasjon.

En avgjørelse ble tatt om å spille highlander i Kvakkistansen, og det var da ikke noe som lenger angikk alle. Derfor var det ikke viktig informasjon, og dermed unnlatt å poste på forumet.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar
Dette er bare Resistansen feil. La oss flame ONlock. :p

Nei. (skjønnet at du mente det ironisk :p )

 

 

Dette er noe som har bygd seg opp over lengere tid. Derfor synes jeg ikke vi skal bare diskutere denne cupen.

 

Syne egentlig vi (eller egentlig dere) skal prøve å finne ut av dette. Jeg føler at det var jeg som gjorde folk oppmerksom på en del "feil" i klanen. Derfor føler jeg at dette kan bli min feil om dette ender ille (noe jeg dessverre tror det gjør)

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Dette er ikke den og den sin feil, istedenfor å sitte og hakke på hverandre og si du eller du har skyld......er vel bedre å finne ut hva vi sammen kan gjøre fremover for å gjøre klanen bedre=)

Alle tar valg og noen valg kan ovenfor andre være sårende osv.

Jeg føler at alle har rett på en måte, men jeg klarer ikke å forklare meg som jeg vil ser jeg...så jeg venter til stormen er over.

Ja, jeg virker kanskje som jeg mener vi skal overse dette, absolutt ikke......men det er bedre å tenke løsninger enn å finne den stygge ulven.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...