Gå til innhold

Julepresang til dama, SE W910i eller SE S500i


Storet

Anbefalte innlegg

Hei allesammen

 

Lurer på desse telefonenene, ser på sammenligningene på amobil, de er ikke så extremt ulike. Rekner med att hun vil ha en telefon med ok design..

 

Har noen av dere en av desse telefonene? Er dere fornøgde med de? Vet om taste greierne på S500i, så dere slipper å ta det med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei allesammen

 

Lurer på desse telefonenene, ser på sammenligningene på amobil, de er ikke så extremt ulike. Rekner med att hun vil ha en telefon med ok design..

 

Har noen av dere en av desse telefonene? Er dere fornøgde med de? Vet om taste greierne på S500i, så dere slipper å ta det med.

 

Har du sett på w580i i hvit? mpx.no har den.

Lenke til kommentar
Hei allesammen

 

Lurer på desse telefonenene, ser på sammenligningene på amobil, de er ikke så extremt ulike. Rekner med att hun vil ha en telefon med ok design..

 

Har noen av dere en av desse telefonene? Er dere fornøgde med de? Vet om taste greierne på S500i, så dere slipper å ta det med.

 

Har du sett på w580i i hvit? mpx.no har den.

 

Nei synst ikke noe om denne..

Lenke til kommentar
Hei allesammen

 

Lurer på desse telefonenene, ser på sammenligningene på amobil, de er ikke så extremt ulike. Rekner med att hun vil ha en telefon med ok design..

 

Har noen av dere en av desse telefonene? Er dere fornøgde med de? Vet om taste greierne på S500i, så dere slipper å ta det med.

 

Har du sett på w580i i hvit? mpx.no har den.

 

Nei synst ikke noe om denne..

 

Hvem? Du eller hun? Min bedre halvdel har vurdert samme telefoner og kom fram til at w580 var telefonen for henne. Men den _måtte_ være i hvit.

Lenke til kommentar

Dama er vel verdt flere millioner for han antakelig, men hvis hun kan bli fornøyd med en mobil til 2000kr er vel det greit? Også kan evt bruke pengene som ble til overs til å invitere henne ut på en middag :love:

Jeg (som selv er jente) synes at s500i er kjempefin! vet den ikke appellerer til gutta, men den har et utrolig stilig design. Hvis man skal se på filmer på mobilen bør man heller gå for w910i da den har større skjerm. om man ikke har tenkt å sitte og se på filmer på mobilen er s500i sikkert bra nok :)

Selv har jeg kjøpt en julegave til kjæresten min som kosta 1000kr, betyr vel ikke at han ikke er verdt mer :roll:

Lenke til kommentar
Dama er vel verdt flere millioner for han antakelig, men hvis hun kan bli fornøyd med en mobil til 2000kr er vel det greit? Også kan evt bruke pengene som ble til overs til å invitere henne ut på en middag :love:

Jeg (som selv er jente) synes at s500i er kjempefin! vet den ikke appellerer til gutta, men den har et utrolig stilig design. Hvis man skal se på filmer på mobilen bør man heller gå for w910i da den har større skjerm. om man ikke har tenkt å sitte og se på filmer på mobilen er s500i sikkert bra nok :)

Selv har jeg kjøpt en julegave til kjæresten min som kosta 1000kr, betyr vel ikke at han ikke er verdt mer :roll:

 

Hehe.. denne likte jeg veldig godt... dama er nok verd mer enn en tusing ja. Hadde tenkt å kjøpe noe i tillegg da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...