Gå til innhold

På tide med et nytt treff i Oslo? (Les første post for informasjon)

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Neste treff etter dette må vi dra på Megazone, koster en del penger, men er verdt det :D

Du koster ikke så mye penger at det er umulig å gjennomføre. To runder (kvarter per runde) m/brus koster 170 kr. tror jeg.

Edit: Jeg synes vi skal prøve å få til treff tre-fire ganger i året.

Endret av Olum
Skrevet

med de to treffene som var ifjor vinter og de fotball-treffene Aidskake dro igang i sommer ligger det godt ann til det.

Skrevet
Neste treff etter dette må vi dra på Megazone, koster en del penger, men er verdt det :D

Du koster ikke så mye penger at det er umulig å gjennomføre. To runder (kvarter per runde) m/brus koster 170 kr. tror jeg.

Det må jo være en kul ting å gjøre for oss på forumet

Skrevet
Nesten sånn at jeg vurderer å tilfeldigvis gå forbi dere på Oslo S på vei hjem bare for ta en titt :p

Også kommer du bort til oss, en liten tur. Sånn at vi får hilst på deg :D

Skrevet

Hvorfor ikke være med på TGI LOOM? Forøvig kommer jeg også til å møte på Oslo S, selv om jeg bor i Oslo. Det blir hyggelig å møte alle folka der.

Skrevet

Men når man skal ut etterpå, kan man prøve å finne ett sted hvor alle kommer inn? Det var litt kjipt i fjor da halvparten ble tvunget til å dra hjem/finne på noe annet siden de ikke var gamle nok til å komme inn på Møllers....

Skrevet
Jeg må jo kind of, hjem etter at jeg har spist der... :(

Vet ikke om jeg også må gjøre det ;), jeg vet ikke helt hva slags aldersgrenser det er på de fleste utestedene men jeg er ikke fylt 20 enda :p.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...