Gå til innhold

Er denne guiden noe "bra"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg ville i hvert fall ikke brukt penger på noe sånt. Er jo dessuten utrolig lett å tjene penger i Outland. Uansett om man tjener det på AH eller på andre måter så krever det jo litt innsats.

Skrevet

Ikke gidd å kjøpe den, har ikke prøvd den men tipper at det bare er AH-RESELLING-FTW opplegg. Eneste guiden til WoW jeg har vært borte i som det er verdt å kjøpe er Joana's Horde Lvling Guide. Lastet den ned via torrent og skammer meg. :( Det er den eneste guiden jeg kommer på som er verdt IRL-penger.

Skrevet
Hei! Jeg så http://www.warcraftriches.com/?hop=mtsouth13 og den så ganske bra ut. Han sier han kan tjene 56.000 gold på 6 uker/mnd, men det syntes jeg høres litt vanskelig ut, men hvis det er sant, er det greit og kjøpe denne guiden da? Noen som har kjøpt den?

Tror jeg har den, det går hovedsaklig ut på å kjøpe billig og på gunstige tider, og selge dyrt og på gunstige tider. I tillegg har den "triks" som å kjøpe opp alt av noe, og selge til mye høyere pris. Ulempen med det er at folk fort kan synes det blir for dyrt, og er det relativt enkelt å skaffe vil folk begynne å farme mer, og så ender du opp med en haug med greier du har kjøpt til en for høy pris og ikke får solgt.

Skrevet

Var det ikke det jeg sa? RESELLING! :p Er så teit med haugevis av WoW-guider som liksom skal fortelle deg hvordan du kan drive reselling. Er faen meg ikke så vanskelig at man trenger en guide til hjelp!

Skrevet (endret)

Jeg og en resto shaman møter stadig palla/warrior palla/rogue palla/lock, noen som har en taktikk får meg og en shaman når vi møter palla? :(

Oops, postet feil

Endret av fjeddiu
Skrevet

Se på komentarene blandt annet, ser ut som han enten har fått venner eller at han har skrevet dem selv. Forresten Kaelin på warsong serveren fantes ikke i eu btw, fikk error når jeg søkte i us men. Det ville vært litt burnd ihvertfall :p

og btw: My favorite method is how you take the ********* and then you sell them for *****

Hva tror dere det er han gjør? =P

Skrevet (endret)

dette fikser du heller fra en torrent, men pass på ... de er jævlig mye virus

angående Joana's Horde Lvling Guide, dette er bare drit, den viser deg hvordan quest du skal gjøre og i vilken rekefølge.. den er ubrukelig hvis du bare spiller på en char, men hvis du driver power lvling er den tingen for deg :p

men aldri kjøp guidene, de er INGEN garanti på at du får den ..

denne guiden du har linket er en AH guide, fordi han/henne tjente mer penger når han hadde mer... (er ikke sikkert de er en guide i de helle tatt)

Endret av turak
Skrevet
angående Joana's Horde Lvling Guide, dette er bare drit, den viser deg hvordan quest du skal gjøre og i vilken rekefølge.. den er ubrukelig hvis du bare spiller på en char, men hvis du driver power lvling er den tingen for deg :p

Iom. at den heter Joana's Horde *Leveling* Guide er det vel naturlig at det er levling den hjelper deg med.

Skrevet

Iom. at den heter Joana's Horde *Leveling* Guide er det vel naturlig at det er levling den hjelper deg med.

prøv og følg en sånn guide første gangen du spiller wow, da slutter du fort ...

Skrevet
prøv og følg en sånn guide første gangen du spiller wow, da slutter du fort ...

Jeg bruker den strengt tatt første gang jeg spiller WoW. Hadde spilt en warrior opp til ca 30 uten guide, og ble drittlei av å bare labbe rundt uten mål og mening. Derfor startet jeg en haug med spillere for å få prøvd andre klasser, inkl. en hunter. Da den var ca lvl 10 begynte jeg å bruke guiden med den, og siden har jeg nesten bare spillt hunteren med guiden. Om jeg etter å ha nådd lvl 70 (er 67 nå) skulle bli lei og slutte å spille ser jeg ikke det som noe tap. Det er tross alt bare et spill, og all tiden jeg bruker på det er strengt tatt bortkastet.

Skrevet

jeg spiller ikke mer wow, pga hadde 40 dager i playd time ... da tenkte jeg at livet begynner og bli bortkaster, får aldri de dagene tilbake :(

Skrevet
jeg spiller ikke mer wow, pga hadde 40 dager i playd time ... da tenkte jeg at livet begynner og bli bortkaster, får aldri de dagene tilbake :(

Hvorfor i svarte helvete sitter du i denne forumkategorien og kun slenger dritt til alle da?! Kan ikke si at du får så mye igjen av dette heller ...

PS: Snakker ikke bare om denne posten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...