Gå til innhold

WOW hvorfor Warlock er overpowered?

Anbefalte innlegg

Skrevet
men DOH er ikke den eneste....

Og hva har det med din advarsel å gjøre? Du fortjener den mindre fordi andre gjør det samme? Og kan du prøve et innlegg uten, doh, lol, omg eller xD? :p

Tråden er nok så "populær" fordi serverne er nede ja. Og så er det jo et ømt tema for mange :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne diskusjonen kommer alltid til å være der, om ikke locks er OP så er noen andre det

Det beste du kan gjøre er å godta spillet sånn det er og gjøre det beste ut av det(så greier du nok å drepe ett par 3 locks også) ;)

Skrevet

Personlig har jeg ikke veldig store problemer med locks, hvis jeg jumper de that is. jeg har ikke noe super gear, mest blå og litt epics. trikset er som det blir sagt her å time trinket/clos, å bruke de til riktig tidspunkt. Og så er det jo en stor fordel å være UD da :tease:

hunters og ms wars derimot.... vel det er en annen historie

Skrevet
har nå snakket med både en retri pala og en hunter.. og begge har sagt at warlocks ikke er noe problem...

Skjønner ikke hvorfor alle andre klager -.-

At du har "snakket med en venn som sier XXXX" er ikke et godt argument.

Alle klager forresten fordi warlocker er for sterke.

Skrevet
Du motsier jo deg selv ganske godt her når du må skrive en forbanna guide på hvordan man tar en warlock.

Du forventer med andre ord at du uten noe som helst trening, forståelse eller erfaring skulle kunne gått i bokseringen og knocka Mike Tyson ut eller submitta Nogueira?

Skrevet
Du motsier jo deg selv ganske godt her når du må skrive en forbanna guide på hvordan man tar en warlock.

Du forventer med andre ord at du uten noe som helst trening, forståelse eller erfaring skulle kunne gått i bokseringen og knocka Mike Tyson ut eller submitta Nogueira?

¨

Artig at du sammenligner warlocker med Mike Tyson, det støtter jo ikke akkurat saken din så veldig.

Skrevet

Vel i pvp er garantert warlock for overpowra, ikke det att det gjør meg noe, siden jeg har lagt ned wow og warlocken min. så jeg sier ikke att vi skal nerfes.

Men når jeg har prøvd diverse andre klasser og kompisers karakterer, merket jeg fort hvor overpowra warlocks var, særlig sl sl speccet.

Eventuelle måter blizzard kunne løst problemet på er dots går vekk når warlock dør, dots går vekk når de er en viss avstand unna warlock la oss si 30-40 feet. eller bare rett og slett gi de en stor nerf 20% - dot damage,og en del nerfs i både demology treet og afflication treet.

Skrevet

Egentlig ikke. Det er snakk om en rogue som sliter mot locks. Han gjør noe galt. (så sant ikke han ikke kun slåst mot veldig bra geara locks da selvfølgelig)

Jeg spør igjenn:

Prøv å skriv litt mer detaljert hvordan du (trådstarter) går frem mot locks, så kan vi sikkert hjelpe. (mere detaljert enn "jeg blir feara, dotta og drept")

Skrevet

Cheap Shot -> Adrenaline Rush -> Sinister Strike -> Gouge -> Kidney Shot -> Sinister Strike x3 -> Blind -> Restealth.

og når blind går ut

Cheap Shot -> venter jeg litt på energi -> Kidney Shot -> Sinister Strike x3.

sånn går det .. bruker maces :) så men misser jeg her en gang tar de meg

Skrevet
13:00

Det finnes en tråd for server jamring. Lite vits å bruke denne til det også.

Men er ikke rogue en av de klassene som skal kunne ta warlocks lettest, sånn i utgangspunktet? Har en warlock alt som jeg har lagt bort, men det var som regel kun rogues jeg slet med. Men jeg har kanskje spilt warlock for lite til å uttale meg om det ;)

Skrevet
Cheap Shot -> Adrenaline Rush -> Sinister Strike -> Gouge -> Kidney Shot -> Sinister Strike x3 -> Blind -> Restealth.

og når blind går ut

Cheap Shot -> venter jeg litt på energi -> Kidney Shot -> Sinister Strike x3.

sånn går det .. bruker maces :) så men misser jeg her en gang tar de meg

Du nevner ikke CloS, da kan du jo bruke CloS i det du misser når han prøver å feare deg og dotte deg opp + evt death coil. Timing er alt..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...