Kombat-Kaare Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 edit: altså, særiøst.. hvis et spill skal være artig så må det være variasjon i klassene.. alle kan ikke være like gode til alt.. Jada, og det er nok kjempeartig for deg som faktisk er warlock, det betviler jeg ikke et sekund. Forøvrig gir argumentet ditt ingen mening, det er som å si at "det er bare greit at noen er sterkere enn andre, fordi det gir variasjon". Jævla synd for alle om er svakere da..
daruu Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg skal være enig i at det er lettere å bli god med lock en med mange andre classes, men det gjør ikke lock overpowered
Shivaspace92 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 haha som jeg sa ble forlenget med 1 hour blizzard sucks da de sier kl11 så blir det kanskje kl 13 i dag omg de burde få andre ansatte xD eller skrive når de virkelig vet at de er ferdig istede for å vise at de er rask bla bla bla åfeowgiopjweripgjerig faen fitte sto opp plz 10:50 i idag for å DL pachen.. omg Ro ned.. Blizzard må da kunne ha problemer som alle andre... Å påstå at blizzard sine ansatte ikke gjør jobben sin er å gå for langt. har du ikke hørt det da? de lover noe men utsetter det er ikke akkuratt første gang.....
Bjonski Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 (endret) edit: altså, særiøst.. hvis et spill skal være artig så må det være variasjon i klassene.. alle kan ikke være like gode til alt.. Jada, og det er nok kjempeartig for deg som faktisk er warlock, det betviler jeg ikke et sekund. Forøvrig gir argumentet ditt ingen mening, det er som å si at "det er bare greit at noen er sterkere enn andre, fordi det gir variasjon". Jævla synd for alle om er svakere da.. Ja, det er jævla synd at du ikke valgte Warlock på "create character" vinduet.. Slutt å klag, ditt eget valg... Jeg blir lett tatt av andre classes, men kan da også drepe andre. har du ikke hørt det da? de lover noe men utsetter det er ikke akkuratt første gang..... Hvis du har spilt WoW en stund så burde du forstå at det oppstår problemer med hver patch og at du ikke skal stå opp tidlig for å laste ned patchen.. Endret 28. november 2007 av Bjohansen
Kombat-Kaare Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Som sagt: Variasjon i spill er en fin sak, alle kan ikke drepe Warlock.. Warlock kan ikke drepe alle..Thats life.. Som sagt: Variasjon i spill er en fin sak, noen få kan drepe Warlock.. Warlock kan drepe alle.. Thats life..
Shivaspace92 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 edit: altså, særiøst.. hvis et spill skal være artig så må det være variasjon i klassene.. alle kan ikke være like gode til alt.. Jada, og det er nok kjempeartig for deg som faktisk er warlock, det betviler jeg ikke et sekund. Forøvrig gir argumentet ditt ingen mening, det er som å si at "det er bare greit at noen er sterkere enn andre, fordi det gir variasjon". Jævla synd for alle om er svakere da.. Ja, det er jævla synd at du ikke valgte Warlock på "create character" vinduet.. Slutt å klag, ditt eget valg... Jeg blir lett tatt av andre classes, men kan da også drepe andre. slutt å snakk her om du har et problem
IkkjeOleJørgen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Janteloven? Du klarer ikke å ta ned en warlock fordi du ikke har spilt en, IMO. Gear? spec? Janteloven.
Shivaspace92 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 nei nå er det mangen som går off topic slutt med det..... eller så kan dere bare slutte å skrive her.
Sink Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg lurer bare på om noen vet hvorfor wow aldri gjør noe med warlocks.har blizzard bossen en warlock eller? xD jeg blir så forbanna av å bare tenke på det har en full epic rogue og vær gang en warlock kommer mot meg tar han meg. har aldri tatt en warlock kanskje noen få ganger da men uansett. blir fearet dot dot dot fear dot dot fear dot dot så er jeg død. noen som vet hvorfor de ikke gir warlocks en skikkelig nerf? Mvh warlock hater xD reroll
samebob Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Uhh, ikke lag en tråd vist du ikke vil at folk skal snakke i den
Bjonski Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 edit: altså, særiøst.. hvis et spill skal være artig så må det være variasjon i klassene.. alle kan ikke være like gode til alt.. Jada, og det er nok kjempeartig for deg som faktisk er warlock, det betviler jeg ikke et sekund. Forøvrig gir argumentet ditt ingen mening, det er som å si at "det er bare greit at noen er sterkere enn andre, fordi det gir variasjon". Jævla synd for alle om er svakere da.. Ja, det er jævla synd at du ikke valgte Warlock på "create character" vinduet.. Slutt å klag, ditt eget valg... Jeg blir lett tatt av andre classes, men kan da også drepe andre. slutt å snakk her om du har et problem Det er da ikke jeg som har et problem? Det er jo dere som kalger på Warlocks.. at de er overpowered.. Jeg spiller PvE uansett og liker meg der.. Sist jeg ble drept var det en lvl 62 warrior som kom.. (jeg er lvl 60)..
DNA Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Føler egentlig at mange av de som sitter her er ganske irritert over at de ikke får spilt wow atm, å derfor er en smule hissige i tonen Men kan egentlig ikke si at det kommer noe godt ut av denne diskusjonen, warlock er ikke noe spessielt overpowera lengre! Bare synd at de aller fleste som spiller wow fortsatt er uenige i den påstanden. Synd at det er mange retards i WoW da. . . Alle jeg slår som er dårlige tapere spammer "ohhh fear, dots, drain life SKILLLZZZ!" eller "Overpower shitclass" eller "lock". Er forbanna lei av det nå. Hvis lock er så forbanna bra så hvorfor reroller dere ikke? Dere må jo absolutt være best i PvP og hvis noen er bedre så whiner dere.
Kombat-Kaare Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Ja, det er jævla synd at du ikke valgte Warlock på "create character" vinduet.. Slutt å klag, ditt eget valg... Svakt dusteargument. Tror du ærlig talt at folk visste hva de kom til å ende opp med når de lagde sine første characters for 1,5 år siden? Ja du tror det? Bare for at jeg valgte den klassen jeg gjorde så bør jeg ikke straffes for det i ettertid, og spesielt ikke fordi en veslevoksen liten arrogant warlock-tass med hodet gravd ned i sanden påstår noe annet. Du sier jo i praksis her "så roll warlock selv da", noe som er en indirekte bekreftelse på at jeg må spille warlock for i det hele tatt å ha noen sjanse. Og således ødelegger du din egen argumentasjon.
Bjonski Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Føler egentlig at mange av de som sitter her er ganske irritert over at de ikke får spilt wow atm, å derfor er en smule hissige i tonen Men kan egentlig ikke si at det kommer noe godt ut av denne diskusjonen, warlock er ikke noe spessielt overpowera lengre! Bare synd at de aller fleste som spiller wow fortsatt er uenige i den påstanden. Synd at det er mange retards i WoW da. . . Alle jeg slår som er dårlige tapere spammer "ohhh fear, dots, drain life SKILLLZZZ!" eller "Overpower shitclass" eller "lock". Er forbanna lei av det nå. Hvis lock er så forbanna bra så hvorfor reroller dere ikke? Dere må jo absolutt være best i PvP og hvis noen er bedre så whiner dere. WORD!!
Shivaspace92 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Uhh, ikke lag en tråd vist du ikke vil at folk skal snakke i den sa ikke det.... sa at folk går off topic jeg spurte om noe ikke at vi skal krangle og skjelle hverandre ut...
Kombat-Kaare Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hvis lock er så forbanna bra så hvorfor reroller dere ikke? Dere må jo absolutt være best i PvP og hvis noen er bedre så whiner dere. Hvorfor MÅ jeg spille warlock bare fordi jeg liker pvp? Argumentasjonen din gir jo ingen mening.
Shivaspace92 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 edit: altså, særiøst.. hvis et spill skal være artig så må det være variasjon i klassene.. alle kan ikke være like gode til alt.. Jada, og det er nok kjempeartig for deg som faktisk er warlock, det betviler jeg ikke et sekund. Forøvrig gir argumentet ditt ingen mening, det er som å si at "det er bare greit at noen er sterkere enn andre, fordi det gir variasjon". Jævla synd for alle om er svakere da.. Ja, det er jævla synd at du ikke valgte Warlock på "create character" vinduet.. Slutt å klag, ditt eget valg... Jeg blir lett tatt av andre classes, men kan da også drepe andre. slutt å snakk her om du har et problem Det er da ikke jeg som har et problem? Det er jo dere som kalger på Warlocks.. at de er overpowered.. Jeg spiller PvE uansett og liker meg der.. Sist jeg ble drept var det en lvl 62 warrior som kom.. (jeg er lvl 60).. så siden du ikke spiller på pvp server hvorfor bryr du deg da?
DNA Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 (endret) Hvis lock er så forbanna bra så hvorfor reroller dere ikke? Dere må jo absolutt være best i PvP og hvis noen er bedre så whiner dere. Hvorfor MÅ jeg spille warlock bare fordi jeg liker pvp? Argumentasjonen din gir jo ingen mening. Så skaff deg litt skills da, hvis du ikke vil spille warlock siden du mener de er så bra. Uhh, ikke lag en tråd vist du ikke vil at folk skal snakke i den sa ikke det.... sa at folk går off topic jeg spurte om noe ikke at vi skal krangle og skjelle hverandre ut... Du motsier deg selv her mange ganger, siden det er du som har skjelt ut mange. Endret 28. november 2007 av DNA
Kombat-Kaare Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Janteloven? Du klarer ikke å ta ned en warlock fordi du ikke har spilt en, IMO. Gear? spec? Janteloven. Vet du hva janteloven i det hele tatt er?
Bjonski Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Ja, det er jævla synd at du ikke valgte Warlock på "create character" vinduet.. Slutt å klag, ditt eget valg... Svakt dusteargument. Tror du ærlig talt at folk visste hva de kom til å ende opp med når de lagde sine første characters for 1,5 år siden? Ja du tror det? Bare for at jeg valgte den klassen jeg gjorde så bør jeg ikke straffes for det i ettertid, og spesielt ikke fordi en veslevoksen liten arrogant warlock-tass med hodet gravd ned i sanden påstår noe annet. Du sier jo i praksis her "så roll warlock selv da", noe som er en indirekte bekreftelse på at jeg må spille warlock for i det hele tatt å ha noen sjanse. Og således ødelegger du din egen argumentasjon. Jeg ødelegger ikke min argumentasjon.. Men mener det er tullete at dere faktisk påstår noe uten at dere selv har spilt Warlock.. Ja, vi er IMBA.. Men NEI, vi er ikke teh IMMORTAL GODS OF AZEROTH... Hvis en fyr spiller sin klasse rett så skal det ikke mye til for å ta en warlock.
Anbefalte innlegg