nosync Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 (endret) Er det et MMORPG, eller et RPG med Co-op/multiplayer mulighet? Jeg har drevet å lest litt rundt, men finner ikke svaret. Selv mmorpg.com har den på listen deres på spill, men det er ikke noe snakk om mnd betaling eller noe sånt. Noen nevner du kan betale, men andre sier det er ikke verdt det siden det er det samme. Er det servere og er spillet større på nettet en i Singelplayer? Eller er det samme spill? Det virker rart om det er et mmo, for da må spillet vært ufattelig stort om den er også tilgjengelig som Singel....ahhh stress... Synes det hele er forvirrende. Er det noen som spiller den som kan opplyse litt? Endret 28. november 2007 av nosync
Sirius Cobra Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 det er en fps/thirdperson rpg(kommer ann på om du velger en melee klasse eller skyte klasse), med en mmo lignende multiplayer som du velger om du vil betale en månedlig avgift eller ikke.
nosync Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Men hva er pointet å betale da? Er verden enda større?
Eldritch Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Men hva er pointet å betale da? Er verden enda større? Du får, om jeg ikke husker feil, tilgang til ekslusive objekter, våpen etc. som du ikke får om du spiller offline.
Licht Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Det er for øvrig akkurat samme spill online som offline, de tingene man får av å betale er i nuet først og fremst ekstra verktøy for onlinespilling, som f.eks. muligheten til å starte guild (du kan være med i et guild uansett, men bare betalende kunder kan starte dem). Senere får de som betaler nytt innhold før de vanlige dødelige... Jeg sier senere, fordi akkurat nå har de sannsynligvis mer enn nok med å patche spillet så det blir noenlunde stabilt.
Bruktbilen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Men hva er pointet å betale da? Er verden enda større? Vel, akkurat nå er det ingen vits å subscribe, men om 6-7 mnder har det nok kommet en del content som er sub-only, og da kan det være verdt å subscribe i 1-2 mnder for å få testet ut alt det nye som har kommet.
teks Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Får nytt content som nevnt ovenfor, første content patch er ventet å komme i desember. Det kan inkludere alt fra nye soner til nye classes, items etc. Foreløpig så er planen slik at non-subscribers aldri får dette nye innholdet, men hvordan det blir i praksis er for tidlig å si. Sannsynligvis må man subscribe for å få dette innholdet, for så å få det stengt når abonnementet er over. Per dags dato får man mulighet til å starte et guild, man får være med på events (som Halloween og Guy Fawkes' event), dobbel størrelse på stash og mulighet for å spille Hardcore Mode (når du dør forblir du død). Mulig jeg har glemt noe, men tror det oppsummerer det meste. Min personlige mening er at det ikke er verdt å subscribe før første content patch, med mindre du har veldig lyst til å spille hardcore. Nå som non-subscribers også har 24 character slots er det ikke verdt det. Dette endrer seg dog sannsynligvis når første content patch kommer.
Sirius Cobra Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Subber bare for å støtte dem jeg, likte spillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå