Gå til innhold

Første info om Crysis 2 (PC)


Anbefalte innlegg

spillindustrien trenger noen som pusher spillteknologien fremover... etterhvert så sier man at grafikken til crysis er dårlig, så da kommer spill med veldig bra gameplay på den grafikken samtidig som feks. Crytek pusher fremover.. osv XD ikke klag "gameplay-elskere" :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hah, fnyser også litt av utsagnet om fotorealistisk grafikk. At det i seg selv er et nokså fjernt mål å gå etter er det ene. Videre syns jeg det er veldig merkelig at de satser på å fornye grafikkmotoren. Dette fordi det finnes kun en brøkdel av maskiner som klarer å kjøre Crysis på full pinne per i dag, ergo vil jeg tro at det er mer fornuftig å komme med en ny tittel så fort som mulig, mens grafikken enda er top-notch.

Så en test der 2x 9800GX2 ikke kjørte det bedre enn en :p Jævla dårlig sli på det spillet.

Lenke til kommentar

Det her kommer dem til å tjene penger på.. de skulle lansert sitt eget merke av skjermkort også som er det eneste i verden som kommer til å klare å kjøre crysis 2 på, tja hva skal vi si ? 20 fps tenker jeg :nei: nei, dette synes jeg begynner å gå over styr.. ser for meg ti tusenvis av konfirmasjonsbarn som vil bruke sikkert 20000kr på ny pc bare så de kan få spille crysis i 2mnd.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...