Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå må dere lese før dere skriver da gutta... live.NO ikke live.com :roll:

 

Riktignok får jeg ikke valgt .no kun .com i listen...

Ja, det skjer bl.a. når man har valgt engelsk som første språk i Language-oppsettet i IE ..

Hos meg hjalp det å sette norsk øverst i listen. Da fikk jeg valget mellom live.no og hotmail.com.

 

Lenke til kommentar

Til alle deres som skriver at dere har fått tak i [email protected], er ikke dette en sikker måte på å få spam på? Og skrive hele adressen på et forum der alle har tilgang til. Bra at dere får testet junk filteret til microsoft , eller blir det en del "reklame" på dere :)

 

Vil aldri bytte fra gmail til live mail... grensesnittet er bare for dumt. Og det som irriterer meg en del... hvor er "Mark as read" knappen på live mail?

Lenke til kommentar
Til alle deres som skriver at dere har fått tak i [email protected], er ikke dette en sikker måte på å få spam på? Og skrive hele adressen på et forum der alle har tilgang til. Bra at dere får testet junk filteret til microsoft , eller blir det en del "reklame" på dere :)

 

Vil aldri bytte fra gmail til live mail... grensesnittet er bare for dumt. Og det som irriterer meg en del... hvor er "Mark as read" knappen på live mail?

Man behøver ikke bruke webmail. Så med det programmet kan du ha live-adressen sammen med hvilken som helst pop3-konto. Et av de bedre mailprogram jeg har brukt. Windows mail i Vista er en smule bedre, men leser dessverre ikke hotmail. Det beste hadde jo selvsagt vært at hotmail ble tilbudt i pop3 slik gmail blir.

Lenke til kommentar
Til alle deres som skriver at dere har fått tak i [email protected], er ikke dette en sikker måte på å få spam på? Og skrive hele adressen på et forum der alle har tilgang til. Bra at dere får testet junk filteret til microsoft , eller blir det en del "reklame" på dere :)

 

Vil aldri bytte fra gmail til live mail... grensesnittet er bare for dumt. Og det som irriterer meg en del... hvor er "Mark as read" knappen på live mail?

 

Er det så nøye da, spam tar jo spamfilteret seg av uansett så. :) Har brukt adressen min mange lugubre plasser jeg, og får en hel haug av spam, men ser jo aldri noe til den så tar det ikke så tungt.

 

gmail <3

Lenke til kommentar
Er det så nøye da, spam tar jo spamfilteret seg av uansett så. :) Har brukt adressen min mange lugubre plasser jeg, og får en hel haug av spam, men ser jo aldri noe til den så tar det ikke så tungt.

 

gmail <3

Faren for at et spamfilter også spiser vanlig mail som du faktisk ønsker å lese er også til stede. Ikke bare er den tilstede, jeg har sett det skje mange ganger. Det fører igjen til at du blir sittende å se gjennom spam etter potensiell reell mail. Ergo lønner det seg å unngå spam. Alle mine adresser er spamfrie fordi jeg aldri oppgir adressen slik at spammere kan få tak i den. Dvs. også til venner som kan ha drit på maskinen. Dem får reserveadressen min som jeg bruker alle steder jeg må regge meg med mailadresse, men som jeg ikke stoler 100 % på. Dog er også den adressen fortsatt fri for spam :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...