Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Matbit som sitter fast i halsen!


Lilja4ever

Anbefalte innlegg

I går kvell spiste jeg taco, og klarte å få en bit av tacoskjellet til å sette seg fast i halsen, og der sitter det enda. Jeg har prøvd å spise potet, drikke varm drikke som kakao, for å prøve å løse det opp, for så å spise potet etter det, men neida, det vil ikke bort!

 

Jeg kjenner biten sitte fast, og det er ekkelt, og nesten litt vondt. spesielt når jeg spiser! Hvordan kan jeg få det bort??! :(

Endret av Lilja4ever
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men nå har det jo sittet der i et døgn snart..så tror det sitter godt:/ uff..noen andre som har opplevd noe slikt? at noe sitter fast i halsen så lenge? tror dere det tar lang tid før det går bort?

 

prøv å spis banan kanskje det hjelper! :)

 

Ja, Får prøve det i morgen, om det ikke har gått bort til da, for har vell ikke banan nå. Men det er vell nesten samme greia som potet?

Lenke til kommentar

om det er taco-shell kan det være at du bare har skjært deg litt. det gjor eg med eit fiskebein ein gang, gjekk heile nattan og trudde eg hadde beinet i halsen, men fekk til slutt kjekket det opp hos legen, hadde bare kuttet meg litt opp.

 

Prøv brus. Pleier å være et godt oppløsnings middel

prøv plumbo :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...