Tomhah Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Hei alle sammen Jeg har kjøpt crysis som julegave til søstra mi og tenkte at jeg skulle sjekke at det funka Men, jeg klarer jo alltid å miste ting, og nå har jeg mista coveret! Jeg har tenkt at jeg bare can kopiere ut et nytt (cover)? Og så bytte med en av mine spill. Men jeg finner ikke noe bilde av et helt Crysis cover ( med baksiden og siden ) som jeg kan kopiere ut =( Så jeg lurte på om noen hadde et bilde av det? Hadde vært veldig glad om dere hadde Ellers må jeg betale mye penger for et cover! OPS: får da håpe at søstra mi ikke leser her inne -Gjett hvem
MrL Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 (endret) EDIT: Ettersom hele historien din høres veldig tvilsom ut, velger jeg å ikke poste coveret her alikevel.. Endret 25. november 2007 av MrLG
Tomhah Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 EDIT: Ettersom hele historien din høres veldig tvilsom ut, velger jeg å ikke poste coveret her alikevel.. tvilsom ut? Hva mener du med det?
MrL Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 EDIT: Ettersom hele historien din høres veldig tvilsom ut, velger jeg å ikke poste coveret her alikevel.. tvilsom ut? Hva mener du med det? 1. Dette er et ganske guttespill, derfor er det ihvertfall litt rart at man gir det til søstra si i julegave. Finnes andre spill der ute som egner seg bedre muligens.. 2. Teste spill før man gir det bort i gave? Eh..hadde jeg fått et åpna spill i julegave hadde jeg begynt å tvilt veldig på hva som hadde skjedd.. 3. Miste et cover? Det er fa*n meg godt gjort, nesten for godt gjort til å være sant 4. For meg høres det ut som "Hei, jeg har egentlig lasta ned spillet og synes tilfeldigvis dette hadde vært mye fetere å ha spillet i et cover, men jeg greier ikke å finne et, så jeg spør om hjelp her og finner på en annen historie" Men er nok sikkert bare jeg som er skeptisk..
_Daniel_ Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 EDIT: Ettersom hele historien din høres veldig tvilsom ut, velger jeg å ikke poste coveret her alikevel.. tvilsom ut? Hva mener du med det? 1. Dette er et ganske guttespill, derfor er det ihvertfall litt rart at man gir det til søstra si i julegave. Finnes andre spill der ute som egner seg bedre muligens.. 2. Teste spill før man gir det bort i gave? Eh..hadde jeg fått et åpna spill i julegave hadde jeg begynt å tvilt veldig på hva som hadde skjedd.. 3. Miste et cover? Det er fa*n meg godt gjort, nesten for godt gjort til å være sant 4. For meg høres det ut som "Hei, jeg har egentlig lasta ned spillet og synes tilfeldigvis dette hadde vært mye fetere å ha spillet i et cover, men jeg greier ikke å finne et, så jeg spør om hjelp her og finner på en annen historie" Men er nok sikkert bare jeg som er skeptisk.. Støtter den der..
Tomhah Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 Ja vet det høres mongo ut selv, og hadde ikke gjort det hadde jeg vært dere heller xD Men søstra mi spiller spill som CS:S og BF2 og ønsker seg crysis til jule-gave. Også ville jeg jo spille spillet litt jeg også, og det væit jeg at hun ikke syntes er no prob Og kjønner faen ikke hvor coveret har blitt av :S Er ikke ofte jeg mister de ( har mista 6 på 2 år tror jeg ) Men hadde vært greit å ha coveret så jeg slipper å kjøpe nytt spill, selv om spillet var tøft, så jeg støtter dem gjerne med litt extra Søstra mi skal btw bli bil-mekaniker viss det sier no mer Men ja jeg væit det høres ut som en skrøner historie men men :/ -Gjett hvem
Cashmere Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Last ned coveret her: http://www.cdcovers.cc/view/324175/front/crysis-custom Last ned et av programmene her: http://www.freedownloadscenter.com/Best/cover-print.html Kopier bildet inn i et av programmene og print ut. Du kan ikke skrive rett ut da det ikke kommer i riktig størrelse. Lykke til
Habitats Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 (endret) Du kunne ha sluppet mye av denne skepsisen om du hadde postet et bilde av DVD skiva Endret 25. november 2007 av Habitats
Andrull Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 (endret) Skepsis eller ei, så er det ikke noe ulovlig å linke eller printe ut et bilde av et cover. Ser ikke helt hvorfor en nå plutselig skal psykoanalysere eller trenge bevis til hver bidige som spør om noe angående backup, eller spørsmål om noe så uskyldig som link til et bilde. Dette bildet kan vel strengt tatt fnnes overalt på google om man skriver inn nøkkelordene Crysis og DVD dog. Det samme gjelder bilde av CD platen til crysis for de som trengte dette som "bevis". F. eks: Vann kan brukes til de mest grusomme ting, men en reagerer ikke på om en spør hvor man kan få kjøpt vann. Skal man kjøpe saltsyre på en forretning så vil de færreste (som jeg vet) spørre om bilder av hva du skal bruke det til. Endret 25. november 2007 av andrull
Tomhah Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 (endret) Takk for svar og takk for at noen stolte eller i det minste gjorde det fordet Men en ting til! Burde jeg printe ut med vanlig ark eller photopapir? Endret 25. november 2007 av Tomhah
Tomhah Skrevet 26. november 2007 Forfatter Skrevet 26. november 2007 skal printe ut på photopapir når jeg kommer hjem fra skolen i dag Moderator kan nå stenge eller helst slette tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå