Gå til innhold

Mass Effect, Meninger og Tips


Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og forøvrig er jeg veldig godt fornøyd med et sci-fi eventyr som ikke inkluderer hestedemon form eller rip offs fra Star Wars. ;) Personlig synes jeg karakterene som dingler etter er veldig interessante, nysjerrig på hvordan historiene deres vil utvikle seg. Jeg er ikke plaget av mangelen på nut cases, for å si det sånn. Persongalleriet er svært troverdig i forhold til settingen, synes jeg. Men så er jeg i overkant interessert i militær sci-fi også da. ;)

 

Bah, du skjønner hva jeg vil frem til. Det er litt artigere å ha et nytt leketøy, i mangelen av et bedre ord, enn en knapt merkbar oppgradering til en allerede eksisterende egenskap. Jeg begynte som adept, og syns det var skuffende få spells jeg kunne bruke. Det blir til at jeg plaffer løs med pistolen min store deler av tiden, og da kunne jeg heller valgt å være soldier og fått tilgang til noe skikkelig å plaffe med. I KotOR-spillene var akkurat det veldig greit balansert, om du begynte å veive et sverd eller skyte med en blaster som "tryllekunstner", gjorde du ikke akkurat så mye skade. Du hadde derimot spells i alle farger og fasonger.

 

Den eneste av gruppen som er noenlunde interessant, er Tali.

 

For øvrig ser jeg at EDGE gir ME 7/10.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det ble veldig mye bedre når man kom til Nivaria... bra stemning,

var det lille creepy, space greiene gone wrong, og litt 2001 feeling.

kunne ha vært litt mer creepy og 2001 feeling i hele spillet

og kanskje litt humor av å til

 

bortsett fra dårlig frame rate er dette et knakene godt spill som jeg ikke klarer og legge vekk.

må bare spille litt til hele tiden, plutselig er kl 06 om morgenen

Lenke til kommentar
Utrolig bra spill, sitter fast ved en av de første vanskelige bossene; Matriach Benezia. Hun er skikkelig irriterrende....

 

Edit: Men klarte henne endelig,

må velge om jeg skal drepe eller redde insektgreia som er låst inne i et glassbur:P

 

Jeg hadde også problemer med henne inntill jeg skiftet taktikk og brøt hennes los da ble det mye enklere.

Lenke til kommentar
For herregud. Jeg holdt på å klikke. Klarte ikke spille i mere enn snær 10 min xD

Jammen daså, da går det vell greit : D

 

Enig. Two Worlds var det helt utrolig elendig flyt i. Helt uspillbart. Jeg hadde grått en hel natt dersom jeg hadde kjøpt det for 500KR.

 

Men Mass Effeckt er langtifra så ille :) Det er noen framedrops i de stoore områdene med kamp og mange fiender, samtidig når man er ute med kjøretøy i høy fart. Men heller da er det ikke noe problem. Syntest det er en god ytelse til en slik skala

Lenke til kommentar
Ja, god ytelse er i mine øyne det største plusset med konsoll framfor pc. Spillene har aldri det fps problemet.

 

Nå lo jeg godt. :p

 

Framerate er jo et av de største problemene på konsoll, og i motsetning til pc så gir ikke utviklerne deg noen mulighet til å fikse på det. Så vi (er klar over at vi er en minoritet) som synes fps <30 er uholdbart må bare lide i stillhet.

 

Men angående det psilo sa. Vil det si at man ikke har mer enn de 6-7 spellene man kan se i videoene?

Lenke til kommentar
Men, bare jeg som syns verdensrommet var litt...tomt? Fant jo nesten ingen kolonier og slikt, det skuffet i alle fall meg.

 

 

Tenkte på det samme, og jeg var litt skuffet over at det ikke var flere byer som i Citadel, øvrige planeter man kunne lande på var jo små og øde møkkaklumper med en base på et sted. Ellers et meget fornøyelig spill, dog jeg hater følelsen av å nærme meg slutten allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...