Gå til innhold

Wipeout HD tidlig i 2008

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp, lastet det ned. Men har kun spilt det 20-30 min og kommer nok ikke til aa spille det igjen. Fant ut fort at det var best aa leve med minnene med dette spillet..

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet
Driver sikkert å finpusser den fantastisk banebrytende bruken av sixaxis :roll:

Ja, etter det jeg forstod på karene på 1UP show, så skulle faktisk Sixaxis funksjonen være meget bra på dette spillet ;) Det er en førstegang for alt ikke sant :p

Skrevet

Wikipedia:

"Wipeout HD is a downloadable entry in the Wipeout racing franchise, developed by Sony Liverpool for the PlayStation 3 video game console. To be released on the PlayStation Store on the 15th of July , and as the first entry in the series on the PlayStation 3, the game introduces several new features to take advantage of the console's capabilities."

1up

Skrevet

Ja, etter det jeg forstod på karene på 1UP show, så skulle faktisk Sixaxis funksjonen være meget bra på dette spillet ;) Det er en førstegang for alt ikke sant :p

Jøss, bank i bordet :p

Skrevet

Jøss, bank i bordet :p

Funket bra i Folklore synes jeg, men der var implementeringen mer marginal. Den bør være temmelig presis for å utkonkurere analog sticken i Wipeout.

Skrevet

Så at de spilte i 1up show. Der viste de 2 videoer av spillet. En der man spilte men de analoge stikkene, og en med sixaxis funksjonen. Sixaxis funksjonen var mye mer smooth, og han som spilte syntes dette var måte å spille wipeout på. Selv om det faktisk tok noe tid for denne person å bli like god med sixaxis funksjonen. Men det er vel forståelig når man har brukt analogstikker i flere år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...