Papegøye Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) Jeg ser etter digitalkamera som jeg skal få til jul, prisklassen er 1500-2500, jeg var på expert i går og la merke til Casio EZ-Z77, det så egentlig ut som ett ganske bra kjøp, 1800 med 1gb SD inkludert. Ville bare høre om noen har erfaringer med dette kameraet? Det jeg er etter er ett kamera som er ganske lite, og som helst tåler litt. Bildekvaliteten bør såklart være OK ihvertfall. Har dere noen andre å anbefale kanskje? Endret 22. november 2007 av Invisible_Elf
Cheese_king Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 ser også etter et kamera i denne prisklassen....
Aetius Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Om en stund (dvs før jul) kommer test av dette kameraet, sammen med test av 8-10 andre i samme prisklasse.
Papegøye Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 Da har jeg bestil Canon ixus 70 på komplett.no, tror jeg vil bli fornøyd. Vet dere om det tar lang tid før jeg får det i posten?
Cheese_king Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 har dårlig erfaring med leveringstid hos komplett..tar lang tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå