Gå til innhold

Problemer med bilen


Heimert-kongen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror rett og slett det er CD'spilleren som gjør det. Enten har Power Summer Party 2001 sluttet festen, og slått seg vrang inni spilledåsen. Når dette skjer, blir det et hypramolikyl som går gjennom jordingen og inn i karroseriet, før det tar turen til eksospotten. Etter en stund vil potten bli ødelagt og den må byttes. Jeg tror dette er årsaken..

Lenke til kommentar

og hvis du får jord i potta blir jo denne som kjent tett. Noe som medfører dårlig drag i bilen. De fleste hestene holder seg rett og slett i stallen istede for å komme ut og ta økta si på banen. Dette løses best med en jordfreser. Det siste og mest kompliserte er å få hestene ut på jobb igjen. Er det noen som har noen ide om hvordan dette skal gjøres? Jeg har brukt på å ta av luftfilteret og banne og skrike inn i forgasseren for å prøve å vekke dem igjen, men det har ikke hjulpet. Sant å si har jeg aldri sett disse hestene selv, bare hørt om dem. De må da være jævli små?

Lenke til kommentar

Hormonpiller hjelper ofte å stappe inn i den doble fystasjopphengs forkoblingen, den ligger veldig ofte ved siden av spylerdysendåsen under baksetet i bilen.

Hvis bilen ikke har baksete er du fuckt!

 

Ellers er den manuellesvingdreie-skruen veldig viktig å stramme av og til, hvis man ikke gjør det kan det føre til at en av fjeropphenglåsene detter av og forutsaker at eksos-sugeren strammer seg.

 

Men tilbake til spørsmålet fra trådstarter:

Tviler på at det er en god idé da oljen han en dårlige effekt på baklysfjerene som slakker på ytterfjeren til hengerfestet.

Endret av Goggen90
Lenke til kommentar
Ellers er den manuellesvingdreie-skruen veldig viktig å stramme av og til, hvis man ikke gjør det kan det føre til at en av fjeropphenglåsene detter av og forutsaker at eksos-sugeren strammer seg.

 

Interesant at du never akkurat dette. Jeg har sliti noe fandenivolsk med manuellesvingdreie-skruen min. Hvor mye moment skal den ha, og bør jeg evt gå for ett dobbelt moment med splitt? Har hatt en del problemer med dette, spesielt i høyresvinger. Trudde at dette kom av at jeg har utslitte eksostraktører og at jeg dermed fikk unødig mye luft i oljenavets venstre subflottør (2n3sx), men dette høres jo langt mer fornuftig ut.

Lenke til kommentar
Hmmm?

Mener fast bestemt at feilen ligger mellom tilhengerfesten og frontspoileren.?

 

 

Som regel så sitter det største problemet mellom rattet og førersetet...

 

Å dæven! Og jeg som trodde vi prata om bilen i fila til høyre...

 

Lurt å sjekke frembremselyse for frembremselysvæske. For uten væska holder ikke fromtpistasjopphenget seg på plass og det skaper problem mellom venstre forhjul.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Åh fy fan jeg har ikke ledd så her godt på lenge! Ler så jeg griner!
Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar
Lurt å sjekke frembremselyse for frembremselysvæske. For uten væska holder ikke fromtpistasjopphenget seg på plass og det skaper problem mellom venstre forhjul.

Åh fy fan jeg har ikke ledd så her godt på lenge! Ler så jeg griner!

Kan være at krøllkoppen ikke holder på væska, slik at drølldutten blir overhylidert. Sjekk om daskslusen har sprukket lekk.

Lenke til kommentar
overhylidert

 

Er det over-dehyrdrert du mener? Ett gammelt triks her er en blanding av sterk hjemmebrent og trafoolje som skal holde ca 27 grader farenheit. Denne væska her avfetter drølledutten på null komma nix samtidig som den smører opp viskosesentrifugen raskere enn du kan si totaltmotorhavari. Hus å fjerne suppa som da samler seg i området rundt drivknutestabilisatoren til venstre vindusvisker etter at sentrifuga har gjort sitt, så skal bremselysforsterkeren fungere bra, og du kan banne på at venstre forhjul fungerer igjen.

 

Skulle ikke dette fungere får du reise på rekvisitabutikken og kjøpe ei plate med DDE.

Endret av Kong_Tom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...