Gå til innhold

Nyheter om HOME?

Mokko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det ble erklært på Tokyo Game Show 2007 gå inn på denne linken : http://www.wikipedia.no og søk på på Playstation Home det jeg sa står i første kolonne at det kommer andre kvartal 2008..

Det er ikke oppgitt noen kilde der heller. Og jeg kan når som helst endre det til første kvartal jeg. Ikke stol på wikipedia hvis det ikke er kildehenvisninger.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Q1=Januar,Februar og Mars.

Q2=April,Mai og Juni.

Q3=Juli,August og September.

Q4=Oktober,November og Desember.

Q2 kan også være Mars, April, Mai

kommer ann på hvordan bedriften regner, finnansår begynner i desember..

Skrevet
Det er lov å søke selv folkens ;)

During the TGS 2007, Home's full release was announced to be delayed until the second quarter of 2008

Kilde(Dette tok 5 sek på wikipedia.org)

Både ja og nei ;)

Jeg synes ikke det er alle andres ansvar å finne kilder på en uttalelse, hvorpå oppfølgningen var "jeg så det på wikipedia".

Jeg bruker Playstation 3.

Good for you, men klarte ikke helt se relevansen ;)

Skrevet
Det er lov å søke selv folkens ;)

During the TGS 2007, Home's full release was announced to be delayed until the second quarter of 2008

Kilde(Dette tok 5 sek på wikipedia.org)

Både ja og nei ;)

Jeg synes ikke det er alle andres ansvar å finne kilder på en uttalelse, hvorpå oppfølgningen var "jeg så det på wikipedia".

Jeg bruker Playstation 3.

Good for you, men klarte ikke helt se relevansen ;)

Selvsagt ikke, men nå har det gått nesten 24 timer siden det ble sagt og da kan folk ta initiativ selv :p

Gleder meg uansett til Home, ingame voice chat + ingame XMB (vet at disse ikke er bekreftet) sweet.

Skrevet

Lurer på om det blir mulighet til å ta bilde av ansiktet sitt med cam for så å legge det til i Home! :) Det hadde vært sinnsykt kult.

Tviler på at det hadde blitt så bra da.

Jobber foresten med å klare Uncharted på det vanskeligste nå, hører det skal bli rewards i home for det.

Skrevet
Jobber foresten med å klare Uncharted på det vanskeligste nå, hører det skal bli rewards i home for det.

Gjør det samme, kordan e det på det vanskeligste? e på vansklig eg :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...