Gå til innhold

Tour de france - Diskusjon om alt rundt Tour de France.


hfthomas

Anbefalte innlegg

Synes egentlig det blir feil å juble for at Boonen blir utestengt, uansett om Thor sine sjanser om den grønne trøya øker. Vil heller se at det er konkurranse om trøyene enn at ryttere blir tatt for ulovlige ting. Tror det står mellom Hushovd og McEwen om den grønna trøya, kanskje Zabel og Petacchi kan utfordre de, men tviler.

 

Den gule trøya tror jeg at Valverde og Cadel Evans vil kjempe om.

 

valverde, evans+++++++ ;)

 

Har jo også Cunego og Menchov++

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd at Contador ikke får være med. Hadde vært ulidelig spennende om Contador hadde vært med!

 

Mine største favoritter er: Damiano Cunego (Lampre), Cadel Evans (Silence-Lotto), Denis Menchov (Rabobank), Alejandro Valverde(Casse D'Epargne), Frank og Andy Schleck (Team CSC) og så har vi Carlos Sastre (Også Team CSC), som jeg ikke har noe tro på, når det gjelder å vinne touren. Men kan få en bra plassering...

Sastre har en tendens til å komme på 4.plass... :p

Ellers er det nok noen outsidere som ikke er på favorittstempelet mitt. Si ifra om jeg glemmer noen viktige.

 

Favoritter til den grønne poeng trøya: Thor Hushovd(Crèdit Agricole), Mark Cavendish(High Road), Robbie McEwen(Silence-Lotto). her er det også en del outsidere, med tanke på at det er såpass mange småkuperte etapper som kan gjøre at det blir de litt tøffere spurterne, som tar fordel av litt kupert terreng, som f.eks. Paolo Bettini(Quickstep). Skal Oscar Freire(Rabobank) kjøre touren i år? for i såfall så må han også være en av favorittene.(Iallefall en outsider)

 

Spennende tour i år! Håper at Damiano Cunego vinner touren sammenlagt, og at Thor Hushovd vinner den grønne poeng trøya.

Hvem tror dere kan vinne den hvite ungdomstrøya?

Lenke til kommentar

Freire har alltid vært god i kupert terreng. Men han har ikke samme toppfart som Hushovd og Cavendish.

Andy Schleck er nok en favoritt til ungdomstrøya ja. Evt. Ricco, hvis han skal kjøre touren - Noe han ikke er sikker på. Blir spennende å se. Alt er uforutsigbart før årets Tour de France.

Lenke til kommentar

Spillet kan du laste ned fra cyclingmanager sine nettsider idag, men kommer ut i Norge 4. Juli. I hvertfall da pcutstyr får inn spillet, som jeg har forhåndsbestilt. (Bestilte det i april... :p)

Det nye Pro Cycling Manager 08 (Le Tour de France) ser kjempe bra ut. Spillet har fått mange oppgraderinger. Ser veldig bra ut, årets spill.

Lenke til kommentar

Oj oj oj! Frank Schlek falt på gårsdagens etappe av Sveits rundt, men heldigvis så gikk det bra! Cunego henger ikke helt med... Håper Cunego spisser formen sin til touren. Han har tross alt satset alt på touren i år. Heia Cunego!!!

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar
Spillet kan du laste ned fra cyclingmanager sine nettsider idag, men kommer ut i Norge 4. Juli. I hvertfall da pcutstyr får inn spillet, som jeg har forhåndsbestilt. (Bestilte det i april... :p)

Det nye Pro Cycling Manager 08 (Le Tour de France) ser kjempe bra ut. Spillet har fått mange oppgraderinger. Ser veldig bra ut, årets spill.

Får håpe grafikken er vesentlig bedre enn forgjengerne, kjipt når alle har likt ansikt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...