Gå til innhold

Tour de france - Diskusjon om alt rundt Tour de France.


hfthomas

Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Okei, skal jeg ramse opp? Gjør det jeg ;)

 

Ag2r-La Mondiale

Agritubel

Bouygues Télécom

Cofidis, le Crédit par téléphone

Crédit Agricole

Française des Jeux

Team CSC

Quick Step

Silence-Lotto

Gerolsteiner

Team Milram

Lampre

Liquigas

Rabobank

Caisse d'Epargne

Euskaltel-Euskadi

Saunier Duval-Scott

Barloworld

Slipstream-Chipotle

Team High Road

 

Wow imponerede! Si ifra om jeg har glemt noen!

Lenke til kommentar

Hva mener du med det? Synes ikke det er bra når noen blir tatt for å bruke doping nei. Så bare saken på den posetive siden for Thor sin del jeg.

 

Uansett å bruke kokain regnes ikke som doping, det er vel bare ulovelig i konkuranse sammenheng tror jeg. Om det viser seg at han ikke brukte dette under konkuranse sammenheng, tror jeg faktisk han kan få starte i Touren.

Lenke til kommentar
Hva mener du med det? Synes ikke det er bra når noen blir tatt for å bruke doping nei. Så bare saken på den posetive siden for Thor sin del jeg.

 

Uansett å bruke kokain regnes ikke som doping, det er vel bare ulovelig i konkuranse sammenheng tror jeg. Om det viser seg at han ikke brukte dette under konkuranse sammenheng, tror jeg faktisk han kan få starte i Touren.

 

Hm...Bare i konkuranse sammenheng? så folk kan komme seg i superform ved hjelp av epo?

 

Synes dette er på god vei til å felle Boonen!

Har man brukt dop til å trene seg god på, så hender det at de går over på andre stoffer etterhvert, sånn er det iallefall for noen...

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på dette:

 

Kokain telles ikke som doping. Det hjellper deg heller ikke på noen måte til å bli sterker, smarter bedre o.s.v. Med siden det er et narkotisk stoff og ulovelig i de fleste samfunn her i verden, er det også ulovelig i sykkelsporten under konkuranse sammenheng.

 

EPO derimot er doping og ulovelig uansett, konkurassen eller ikke.

 

Kan hende jeg er helt å bærtur her altså, men det er ihvertfall slik jeg forstått det.

 

I tilleg kan vel Boonen bli dømt for bruk av kokain?

Lenke til kommentar

Synes egentlig det blir feil å juble for at Boonen blir utestengt, uansett om Thor sine sjanser om den grønne trøya øker. Vil heller se at det er konkurranse om trøyene enn at ryttere blir tatt for ulovlige ting. Tror det står mellom Hushovd og McEwen om den grønna trøya, kanskje Zabel og Petacchi kan utfordre de, men tviler.

 

Den gule trøya tror jeg at Valverde og Cadel Evans vil kjempe om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...