eirik845 Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 hei skulle ønske se putta wifi i i helt vanlige små telefoner som: W660i ,W880i,K810i,K610i, W810i. vis jeg skal ha en helt vanlig telefon som ikke er driit som eller som ikke bare har tastene 1-9.. så må jeg jo over på nokia.. har nokia 6288 nå å den er jo så fucka at jeg blir sprø, skjermen er så dårlig limt at det kommer støv inn i den, så jeg tok av dekslet for å ta vekk støv så må jeg lime det på plass igjen.. noe sofware fei på den, men det driiter jeg i.. å den 6233 jeg hadde kreppe for ingen ting.. noe kort inni ble knekt uten at jeg hadde på ført den noe skade.. eneste telefonen idag som ikke koster skjorta å ser vanlig ut er e65 eller e51.. e65 er sikkkert like slarkete som alle andre nokia.. å begge tåler sikkert like lite som alle andre "nye" nokia.. jeg bruker opera på telefonen noe, må jegv begrense meg noe selvom jeg bare betaler 5kr per mb, siden det fort blir dyrt.. skjønner ikke hvorfor det ikke satses mere på wifi på telefoner.. er vel ikke teleopratørene som eier mobil selskapene å.. noen andre som er ening med meg i noe? mhv eirik
cyclo Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 jeg bruker opera på telefonen noe, må jegv begrense meg noe selvom jeg bare betaler 5kr per mb, siden det fort blir dyrt.. skjønner ikke hvorfor det ikke satses mere på wifi på telefoner.. er vel ikke teleopratørene som eier mobil selskapene å.. Hovedårsaken er nok at WLAN suuuuger strøm på mobilen. Bruk av WLAN reduserer bruks- og standbytid dramatisk. Jeg tror rett og slett den jevne mannen i gata ikke vil akseptere batteritiden man har med WLAN bruk. Etterhvert som det blir utiklet brikker som bruker mindre strøm, kommer nok WLAN til å dukke opp på mange flere telefoner.
eirik845 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 slev om det er på telefonen kan man vel deaktivere det sånn som med 3g da.. å putte i sterkere batteri.. det lages jo batterier som er mye sterkere enn de som sitter orginalt i telefonen.. det burde ikke være noe problem for mobil produsente å lage batteri til telefoner som er sterkere enn de som sitter orginal i de fleste mobiler idag da.. å det er jævla irriterende at telefoner tåler så lite.. vil helst se at telefoner holder mere enn 1 år da.. eneste telefonen som tåler litt nå er 5500 å den telefoner er da bare stygg som faen ikke noe nyttige ting på den.. kan jo kjøpe en telefonen til 500 kr som har like mye som den.. å tastaturet detter av hele tia.. veit det er fordi mobil produsentene skal tjene mest penger, men det er jævla irriterende å bruke så mye penger på en ting som blir ødelagt så fort..
miCro Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Telefoner tåler lite? Alle telefoner jeg har hatt fra Nokia 3210 til N73 nå har vært gjennom røff bruk - alt fra bruk i regn til fall ned trapper - og den eneste som har tatt kvelden var en Nokia 3310. Vel, den tok faktisk ikke kvelden, den fikk et kakk i skjermen etter den ble støtpunktet da hele meg pluss en moped deiset i bakken. Så jeg kan ikke si jeg er helt enig i at telefoner tåler lite, alle mine telefoner har i alle fall tålt alt jeg har hivd etter dem med bravur.
aeropilot Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Må si meg enig med miCro... Jeg har hatt Nokia, SE og Qtek/HTC. Og jeg har slengt dem og mista dem veggimellom. Og aldri har noen av dem fått så mye som en knust skjerm engang...
veos Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Kan vel skyte inn at den første telefonen min (har hatt 20-25 stk.) tok kvelden for tre uker siden, en N95, da jeg mistet den ned, skjermen kom ut og den gikk under en maskin, så den knakk. Litt vannskelig å forklare, men var på et verksted, og maskinen hadde et "stempel" som gikk opp og ned, og mobilen kom under.. Så mobiler tåler faktisk en god, god del!
eirik845 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 (endret) ikke de jeg har hatt vertfall.. en k300 eller hva den het.. funka ikke lenger etter bakdekslet ble ødelagt.. drålig komtakt med batteiet.. ødelagt to - se k700i skjermer.. å en 6233 den ble ødelagt uten at jeg gjorde stort bare sendte en fil på blåtann til en kompis så slutta den å funke.. sofware feil tenkte jeg.. sende den inn å fikk beskjed om at det var noe kort eller noe knekt inni der.. å nå denne 6288 så var så dårlig limt fast skjermen ( plast på nokia) at jeg tok den opp får å fjerne støv så gikk ikke dekslet på igjen må lime det.. å k700i hadde jævla mye software feil.. meker litt software feil på 6288 også.. aldri hatt en telefom over et år.. blir ødelagt før det så målet mitt er å ha en telefon et år.. men syns det også er lite.. telefoner koster tros at jævla mye penger.. liker å ha masse spill på telefonen.. det funka bra med k700i men med de to nokianen funker driit dårlig.. Endret 23. november 2007 av eirik845
CellularDude Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Wlan suger batteri, ja, men det er vel ikke noe verre problem for SE-telefoner enn for Nokia? Eller er det det? Dersom man skal bruke wlan en god stund, kan man vurdere å ha den koblet til lader, så forbruket holdes mer i sjakk. På tide SE hoster opp wlan på noen flere modeller enn P-modellene. Det er for dårlig! Og på P1 klarer de ikke bedre enn forrige standard wlan (den med B, ikke G).
CFD Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Er det bare meg som ikke helt ser behovet for 54mbit på en mobiltelefon? Er vell kun for overføring av filer fra datamaskinen mtp på mp3 spiller?
cyclo Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 (endret) Kjekt å ha når man lytter/ser på streaming audio/video på mobilen. Endret 24. november 2007 av cyclo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå