Gå til innhold

Ny 22" widescreen til spilling


andas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bedre kontrast, bedre responstid og s-panel. Men om du ser bort i fra det så blir du nok like fornøyd med BW.

Nope.. det er ikke forskjellen. De har samme kontrast, lysstyrke.

Eneste forskjellen er at du er garantert et s-panel

 

Er det noen annen måte at man kan finne ut at man får s-panal garantert?

Lenke til kommentar

får også 226BW imorra, testet den på lefdal eller noe, husker ikke akuratt hvor det var, men FYFAEN, det er konge skjerm, kvalitet, utsende, kvalitet x2 og utsende x2, man får ikke bedre 22" enn denne ;P

 

ikke gå for noe dell eller asus, vel asus sin var også bra, men den er ikke bra til spill spør du meg, spilte Q4 og crysis på den, var ikke så bra, kunne merke etterslepp, uansett om det er 2ms...

Lenke til kommentar
Jeg har selv 2 skjermer. En LG Flatron L225WQ, og en Samsung Syncmaster 226BW (dual screen). Til spill er 226BW overlegen, etter min mening. Til grafisk arbeid, synes jeg LG'en er bedre. Bedre farger/kontrast synes jeg. Kan forøvrig legge til at min 226BW har A-panel, og ikke S-panel, som visstnok skal være det beste.

 

Står den informasjonen på skjermen no plass eller? Bare lurer sånn at jeg kan sjekke med engang den kommer.

Lenke til kommentar
Hvordan er Dell sin 22"? husker 20" de hadde fikk veldig mye skryt.

 

Jeg har en Dell E228WFP på jobben. Fungerer ypperlig til kontorbruk, men ville ikke har brukt den til grafisk design ettersom fargene forandrer seg litt fra øverst til nederst på skjermen.

Aner ikke hvordan den er til spilling og sånt.

 

Men det finnes vel også en UltraSharp-versjon av 22-tommeren til Dell. Den er sikkert en del bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...