Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sextreff, kontaktannonser og sider hvor man kan søke dette


L4r5

Anbefalte innlegg

Det finnes utallige sider som tilbyr kontaktannonser og hvor man kan søke sextreff.

Det blir bare fler og fler som er innom og oppretter profiler på slike steder.

Jeg skal ikke nevne noen addresser for det finner dere sikkert selv. Men mitt spørsmål er hva folk synes om dette? Begynner dette rett og slett oå bli akseptert? Eller er det forferdelig? Bruker kanskje noen av dere slike tjenester? Hva slags erfaringer har de av dere som har prøvd dette?

 

Kjør diskusjon! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sider for reine sextreff synes meg ein smule amoralsk. Mogleg det berre er eg som lever litt i fortida, kva meiningar om dette emnet angår.

 

Men det å leggje inn ei annonse på nettet, som i grove trekk lyr:

"Hei, eg heiter Kjetil. Pule?" Dette synes meg ein smule laust. Om det er om å gjera å strø kroppsvæskene sine breiast mogleg, kan ein vel berre ty til prostitusjon?

Eller er det om å gjera at det skal vera mest mogleg legitimt, sidan ein ikkje tar seg betalt for det? Blir vel litt i overkant dramatisk frå mi side, men vonar de skjønar teikninga.

 

Sjølvsagt blir saka litt annleis, så lenge begge partar møtes for sexen si skuld, men det er framleis noko som skurrar i biletet for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er dette amoralsk? Du finner folk i alle slags situasjoner der. Du finner par som søker litt ekstra spenning. Du finner den evige ungkaren som kun er ute etter en ting. Du finner mennesker som ikke tør å komme frem med sin seksualitet. Hva om du var homofil, men ikke turte å leve ut dette pga. fordommer. Hvor ellers skal man finne likesinnede?

Enhver som går inn på en slik side er klar over at det ikke er snakk om noe dypere forhold. Derfor mener i hvertfall jeg at det er positivt. Alle parter er fullstendig klar over hva det gjelder.

 

I vanlige situasjoner så risikerer man at den man ender opp i senga med egentlig ønsker noe mer. Men på slike sider er folk inneforstått med at man faktisk ikke ønsker noe mere. Man slipper å uforvarende såre noen. Folk kan leve ut sine hemmelige og kanskje stigmatiserende lyster uten å bli dømt.

Og alt dette uten å måtte ty til prositusjon...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sider for reine sextreff synes meg ein smule amoralsk. Mogleg det berre er eg som lever litt i fortida, kva meiningar om dette emnet angår.

 

Men det å leggje inn ei annonse på nettet, som i grove trekk lyr:

"Hei, eg heiter Kjetil. Pule?" Dette synes meg ein smule laust. Om det er om å gjera å strø kroppsvæskene sine breiast mogleg, kan ein vel berre ty til prostitusjon?

Eller er det om å gjera at det skal vera mest mogleg legitimt, sidan ein ikkje tar seg betalt for det? Blir vel litt i overkant dramatisk frå mi side, men vonar de skjønar teikninga.

 

Sjølvsagt blir saka litt annleis, så lenge begge partar møtes for sexen si skuld, men det er framleis noko som skurrar i biletet for min del.

 

Ja, men om en skal trekke inn prostitusjon kan man like bare lage en ny topic som består av hvorvidt det skal være sunt å gjøre prostitusjon lovlig, da det etter alt jeg vet, er ulovlig i Norge.

 

Ellers ser jeg ikke noe galt med det, sålenge det er frivillig?

 

 

Mtp. at læreboken min sier at kroppspråk består av 75%-80% kommunikasjonen, mener jeg å huske, så er jeg enig med Juliess ^^

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

Jeg er ikke typen som kunne funnet på noe slik selv, men jeg kan se for meg at mange finner det spennende.

Ser ikke helt hvorvidt det er umoralsk, begge (ev. alle) parter er mest sansynlig med på det selv, og det innebærer en viss risiko som de selv vet er der, så jeg tror det kan være bra for de som synes det virker spennende.

Som L4r5 nevnte, det kan også være en bra mulighet for dem som ikke er helt sikker på sin egen legning, og dem som kanskje ikke har veldig mye seksuell erfaring og gjerne skulle prøvd ting ut litt mer, uten å gjøre mer ut av det enn nødvendig.

Kanskje ikke et tiltak som staten kan arrangere, men arrangert privat i "skjul" ser jeg ingenting galt i det.

Lenke til kommentar

Som eg sjølv sa, eg overdramatiserte litt med prostitusjonsparalellane eg drog. Sjølvsagt kan det vera eit positivt tiltak, så lenge det preventerer knuste hjarter og generelt dårleg stemning.

 

Mitt personlege syn på sex, gjer meg likevel ute av stand til å sjå tiltaket som berre positivt.

Meiner heller ikkje at ein skal vera kysk til bryllupsnatta, men det synes meg at samfunnet me lever i, opplever eit moralsk forfall. Eg kjem neppe til å gå i bresjen for å heva moralen att, det toget har nok dessverre gått. Ikkje for min del, men eg er redd det er for seint.

Dessutan tek religiøse grupper seg av dette.

(Om deira innsats betrar eller forverrar situasjonen er ein annan diskusjon.)

Endret av Mephistopheles
Lenke til kommentar

Synes det er helt greit med slike sider.

 

Hvis folk søker sextreff så er det en enkel og grei løsning. Begge/alle parter vet hva de går til.

 

Ting har ikke forandret seg så mye som man skulle tro, før i tiden var det kontaktannonser i div. blader, nå har man byttet ut bladene til fordel for internett, men folk søker fortsatt det samme.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Det finnes utallige sider som tilbyr kontaktannonser og hvor man kan søke sextreff.

Det blir bare fler og fler som er innom og oppretter profiler på slike steder.

Jeg skal ikke nevne noen addresser for det finner dere sikkert selv. Men mitt spørsmål er hva folk synes om dette? Begynner dette rett og slett oå bli akseptert? Eller er det forferdelig? Bruker kanskje noen av dere slike tjenester? Hva slags erfaringer har de av dere som har prøvd dette?

 

Kjør diskusjon! :)

 

En bra side for sextreff er www.kjappis.no. De er vel så seriøse som man kan bli i den bransjen. Har forsøkt selv der. Endte opp med et par en gang hehehe..

Lenke til kommentar

Jeg har lest litt gjennom slike annonser rundt om kring. Det som er typisk er at 30 mannfolk skriver veldig kort om at de vil treffe en dame for å pule, 15 mannfolk skriver at de vil treffe menn, 8 par sier de vil treffe et annet par, 8 par vil treffe en bi jente. Og 0.01 kvinner søker etter mannfolk :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Om det er kun sex man er ute etter, er det jo fantastisk at vi har et samfunn og medier som tilbyr folk å søke dette på egne sider etc.

 

Jeg personlig ville ikke benyttet meg av deg på nåværende tidspunkt, men har ingenting imot folk som benytter seg av slike tjenester. Folk må få lov til å gjøre hva de vil, så lenge det ikke går utover andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg personlig ville ikke benyttet meg av deg på nåværende tidspunkt

 

10hi, bomming på t-tasten har skapt en del pinlige sitater på live chat for meg kom jeg på nå.

 

 

 

Hmmm, har aldri vært på en sånn side. Lurer på hvordan folka der inne er, ble nysgjerrig nå. Siden de tilbyr seg selv direkte. o_O

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...