Alexen Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Endelig er visual studio 2008 her.. http://www.microsoft.com/express/download/ for å laste ned expressversjoner. Siden det tar en stund før produktene kommer i salg kan man laste ned trialversjoner som varer i 90 dager. Mer om dette på: http://weblogs.asp.net/scottgu/archive/200...5-released.aspx
Spartakus Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Jøss, det kom fortere enn jeg forventa. Laster glatt ned Visual C# 2008 Express
Xipil Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Da var det ute på MSDN så da får man starte å laste det ned snart
Wubbable Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Perfekt timing da Bestemte meg nettopp for å installere vista ^^
geir__hk Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 (endret) Hva er nytt i forhold til 2005 versjonen, i korte trekk? evt. link. Har akkurat begynt å bruke 2005 - versjonen så om det har noen hensikt å hoppe over til 2008 versjonen, det er det jeg lurer på. Det blir i såfall express versjonen av økonomiske hensyn Prøvde å søke litt på nett, men har sikkert formulert meg feil, for jeg fant ingen artikler. Endret 21. november 2007 av geir__hk
j000rn Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Denne beskriver nyhetene ganske greit: http://weblogs.asp.net/scottgu/archive/200...5-released.aspx
Wubbable Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Har akkurat begynt å bruke 2005 Har du akkurat begynt, har du jo ikke noe å tape på å bruke den nyeste versjonen
GeirGrusom Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Synes faktisk den største delen er Presentation Foundation, som er ganske store greier :O MYE nytt å lære seg :S
Qwark Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Hva er forskjellen på Team suite og Professional versjonen av VS?
j000rn Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Hva er forskjellen på Team suite og Professional versjonen av VS? Team Suite inneholder verktøy for testing, dokumentasjon, prosjektstyring, etc. Team Suite har også bedre integrasjon med Team Systems / Team Foundation Server. Team Suite er mer for større team av utviklere (5+) som jobber sammen.
GeirGrusom Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Bah! jeg får ikke avinstallert Visual Studio 2008 Beta 2... Den klager på at et assembly ikke er et gyldig kort filnavn... Og løsningen er å flytte installasjonsfilene til der jeg installerte det fra... hva i helvete betyr det? jeg installerte det rett fra DVD-en! og temp mappa mi er ikke endret!
j000rn Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Bah! jeg får ikke avinstallert Visual Studio 2008 Beta 2...Den klager på at et assembly ikke er et gyldig kort filnavn... Og løsningen er å flytte installasjonsfilene til der jeg installerte det fra... hva i helvete betyr det? jeg installerte det rett fra DVD-en! og temp mappa mi er ikke endret! Det er ganske vanlig med beta versjonene. Du får søke på google etter andre folk som har hatt sammme problemer. Eller reformatere/reinstallere Windows :-P
Xipil Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 (endret) Her er vel en metode å slette det på som Scott har laget: LINK Og her er en cleanup tool for å fjerne Framework 3.5 og de andre hvis du vil: LINK Endret 27. november 2007 av ialu
alftore Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Noen som har kikket nærmere på WPF? Hmm hvordan legger man en WPF window til en ASP.NET side..
Alexen Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Noen som har kikket nærmere på WPF? Hmm hvordan legger man en WPF window til en ASP.NET side.. Har ikke den helt store peilingen på dette men vil ikke asp.net + wpf bli silverlight?
j000rn Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Noen som har kikket nærmere på WPF? Hmm hvordan legger man en WPF window til en ASP.NET side.. Har ikke den helt store peilingen på dette men vil ikke asp.net + wpf bli silverlight? ASP.Net har ingenting å gjøre med Silverlight. Silverlight kan like godt refereres fra HTML, ASP, PHP, JSP, etc sider... Silverlight er vel heller slik jeg har forstått det en "light"-utgave av WFP som også bruker en mindre versjon av .Net rammeverket....
Alexen Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Jo, men det jeg mente var vel at viss man skal kombinere asp.net med wpf så må det vel bli med silverlightdelen av wpf?
alftore Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jo du har helt rett. Var jeg som ikke forstod forskjellen på Silverlight og WPF. It the goal of the application is to be on the web and reach people on operating systems other than Windows, then Silverlight (formerly WPF/E) is the better technology. The major differences between the two are: WPF is programmed with your favorite .NET language, Silverlight is currently programmed with JavaScript only (there's was talk of cross-platform .NET support coming) Silverlight does not support some of the more advanced concepts of WPF such as controls, templating, 3D Silverlight integrates right into an HTML page where as WPF XAML files have to be loaded via a frame if they want to mix with HTML content Simpler security model for Silverlight vs. WPF XBAPs For more, I suggest reading the Silverlight FAQ. HTH, Drew http://forums.microsoft.com/MSDN/ShowPost....50&SiteID=1
GeirGrusom Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Det tror jeg du har rett i, men etter det jeg har forstått bruker Silverlight JScript og Wpf eller noe slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå