Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kan trimmet moped klare 130?


Anbefalte innlegg

det er jo null problem å trimme en moped til å gå 130. du får jo bare tak i en trimmet ktm motor med efektanlegg og 200 ccm sylinder. da tenker jeg meg at du får en moped med drag i, hehe. (man må selvfølgelig pregne noe tilpassing av ramma) mopeder kan foresten klare 130 uten å bytte motor.. putter man på det råeste avtrimm får man nermere 30 h på veiva, dvs ca 20 hk på bakhjulet. og da er vi over det som er tillat for lett mc.

 

Man får ikke 30hk i motoren hjemme i garasje når man er 16-17år nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har en kompis som hadde mt5 med org motor som gjorde 110 og en som hadde tsx som dro nesten 120 men det bråka så jævelig så det kunne høres på litt for lang avstand... måtte ha hørselsvern for å kjøre

 

lol :D

 

Minner meg om engang jeg og en kompis kappet orginal potta på en tsx, sveiset på et strakrør i metall og kjørte rundt midt på natta og herjet. Sykeste lyden jeg har hørt fra en moped

Lenke til kommentar
Jeg har en MS RX 50, og den gjør 110-115 km/t, og det er uten noen borring.. Så vil tro at 130 km/t går HELT fint på en moped :) Trimmen min er: Effekt anlegg, 16 drev foran. Org. bak.. Og 80 dyse..

 

Skjer ikke.

 

Ikke det under heller.

 

Mente du min?

 

Tror han mente at min moped ikke gjorde det jeg sier... Siden han vet det best.. (sarkasme)

Lenke til kommentar

haha, du kan komme hvor som helst i Norge, verden for den sakskyld, å si den gjør 115km/t med potte og dyse og drev, ingen vil tro det.

 

Det MÅ være på speedo isåfall, det fikk en kompis også, og den gjorde 75km/t med gps.

 

Nå vet ikke jeg hvor mye du har vært på de maskinene, men ingen av de gjør over 110 med org sylinder og gasser.

 

130km/t `s maskin skal du ha litt peiling på å sette opp å vedlikeholde Ollimo, kanskje derfor du ikke har den lenger.

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar
haha, du kan komme hvor som helst i Norge, verden for den sakskyld, å si den gjør 115km/t med potte og dyse og drev, ingen vil tro det.

 

Det MÅ være på speedo isåfall, det fikk en kompis også, og den gjorde 75km/t med gps.

 

Nå vet ikke jeg hvor mye du har vært på de maskinene, men ingen av de gjør over 110 med org sylinder og gasser.

 

130km/t `s maskin skal du ha litt peiling på å sette opp å vedlikeholde Ollimo, kanskje derfor du ikke har den lenger.

 

Kompisen minsin RX, ble testa på GPS..Den gjør 105 km/t.. Og jeg kjører fra den, han har kun drev/tatt vekk plomber i potte... Så du kan tro hva du vil, men jeg er 99% sikker på at min gjør 110 km/t :)

Lenke til kommentar
Det er komplett umulig at en moped klarer over 100km/t med effektanlegg/uten plomber. Skal nå den farten trengs det sylinder.

 

Men faen da:P Den er testa på GPS, på en lang strekning... 15 drev og uplombert potte, klarte 105 km/t.. Tro hva der vil, jeg VET at den gikk i 105..

 

-Shamru-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...