Abnorm Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 God Mode Locate the difficulty files in your Crysis installation folder (ie: C:\Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Game\Config). These files are called diff_easy.cfg, diff_normal.cfg, diff_hard.cfg and diff_bauer.cfg. Open the file (with Notepad) that corresponds to the difficulty level you are playing. Add the following line to the end of the file and save it: g_godMode = 1 Now, when playing your health will still decrease but you will not die. Instead, your health and armor will automatically replenish when your health reaches 0. Additional Cheats Using the same method as above, add the following lines to the end of your config file for the corresponding effect: Code: Result: i_unlimitedammo = 1 Unlimited Ammo ai_IgnorePlayer = 1 Enemies Ignore You i_noweaponlimit = 1 Carry Unlimited Number of Weapons NOTE: ALWAYS MAKE A BACKUP BEFORE OVERWRITING GAME FILES Noen som har forsøkt?
Matsemann Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Noen som har forsøkt? Har du? Og virket det?
Sindre Aleksander Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Testa g_godmode 1 og i_unlimitedammo 1 i editoren på demoen, og der fungerte det flott.
McD Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Vil jo seff anbefale å prøve dette etter man har gått igjennom Crysis, eller man er gått lei og vil skape nytt liv i spillgleden. Dette her ødelegger spillet, og man kan gå fortere lei. Kun 4 dager igjen så får jeg strømforsyningen min, da skal jeg spille som de japanerene gjør med WoW!
Betroz Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Spillet er veldig vanskelig mot slutten, så vurderer å teste dette.
Avløpsrens Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Prøver å få til g_godMode = 1, men når jeg lagrer får jeg beskjed om at jeg ikke kan opprette filen Noen som vet hva jeg skal gjøre for å få det til? Sinnsykt irriterende
War Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 (endret) Last ned cheat happens , fet for å leke seg. Endret 16. juni 2008 av War
Chris93 Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Du kan jo starte spilleti devmode, da slipper du køddet med å endre filer. Du bare henter ned konsollen og skriver inn de kodene. For å sette opp devmode skriver du inn dette for målet til snarveien til Crysis : "C:\Programfiler\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Bin32\Crysis.exe" -DEVMODE Eller bare putter -DEVMODE bak det siste " tegnet.
War Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 (endret) Får ikke til det jeg. Error meg her og error meg der. I 64bit , 32 går det. Endret 16. juni 2008 av War
Rudde Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Funka fett noen som vet om en kode så du kan løpe uendelig også eller?
War Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Sette energyforbruk til 0 . Skal du endre filene eller skrive kode?
War Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 (endret) datamaskin- C: - programmfiler- EA - crytec- crysis- Game- config Og der inne finner du DIFF_EASY (hard normal osv) Ta en backup og legg fila et annet sted så åpner du den i notepad, endrer verdiene i for eks easy og lagrer så er cheatsene der når du velger easy i spillet. eksempel: endre verdier eller legge til egene linjer nederst. God Mode - g_godMode = 1 No Target - ai_IgnorePlayer = 1 No Weapon Limit - i_noweaponlimit = 1 Unlimited Ammo - i_unlimitedammo = 1 g_playerHealthValue = 400.0 g_playerSuitArmorModeHealthRegenTime = 0 g_playerSuitArmorModeHealthRegenTimeMoving = 0 g_playerSuitEnergyRechargeDelay = 0 g_playerSuitEnergyRechargeTimeArmor = 0 g_playerSuitEnergyRechargeTimeArmorMoving = 0 g_playerSuitEnergyRechargeTime = 0 g_playerSuitHealthRegenDelay = 0 g_playerSuitHealthRegenTime = 0 g_playerSuitHealthRegenTimeMoving = 0 g_suitArmorHealthValue = 400.0 g_suitCloakEnergyDrainAdjuster = 0 g_suitRecoilEnergyCost = 0 g_suitSpeedEnergyConsumption = 0 g_suitSpeedMult = 2 Her klipper jeg inn egene koder) i_unlimitedammo = 1 i_noweaponlimit = 1 osv. Endret 26. juni 2008 av War
Rudde Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Vil bare ha uendelig liv uendelig energi uendelig ammo og at jeg skal bære så menge våpen jeg vil.
Chris93 Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Vil bare ha uendelig liv uendelig energi uendelig ammo og at jeg skal bære så menge våpen jeg vil. Da tar du og trykker egenskaper på snarveien til Crysis, endrer legger til -DEVMODE etter filen plassirng sånn som dette: Electronic Arts\Crytek\Crysis\Bin32\Crysis.exe" -DEVMODE I spillet trykker du på " 2 " på numpadden din. Evig ammo. Trykk på knappen over TAB for å få ned konsollen. skriv inn " i_noweaponlimit 1 " for å ha uendeligt med våpen. Skriv inn " g_godmode 1 " for uendeligt med liv. Skirv inn " i_giveallitems " for å få alle gjenstander. Faktisk skriv inn alle sånne greier i konsollen. Det er raskere og enklere enn å finne og endre filer. Du må skirve inn kodene på nytt etter du har gått inn og ut av spillet.
Chris93 Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Crysis Fan: Gjør heller som jeg har beskrevet ovenfor, det er enklere og sikrere. Dessuten kan du slå av og på og endre mens du spiller.
Crysis Fan Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Crysis Fan: Gjør heller som jeg har beskrevet ovenfor, det er enklere og sikrere. Dessuten kan du slå av og på og endre mens du spiller. ok takker er det bare devmode man skal skricve så kan jeg bare skrive de greiene i consollen?
Crysis Fan Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 jeg har ingen snarvei den er bare lagret i "spill"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå