gaute14 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Gull selgerene sender ikke i mail. Personlig trading.
electr0nique Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Noen som i det hele tatt kjenner til noen som har blitt bannet for gullkjøp? helst noe litt mer håndfast enn tanten til mormora som kom til middag til hunden i går som hadde hørt av en annen mormor at noen hadde blitt bannet..
StorPeder Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg har aldri hørt om det. VEnter i spenning for å se om jeg blir bannet
turak Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 (endret) de er ikke så sykt mange som løper rudnt og sier ''jeg har blitt bannet'' da ... de er en kjangse for at du blir bannet, men hvor stor er den ? (eller litten) Endret 30. november 2007 av turak
bjorns_1 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 En kompis av meg ble bannet i 72timer ( tror jeg det var) for gull kjøp. Men han handlet ekstremt mye. Da snakker vi om ca 10 000 gull i månden. None ganger mer
Bruktbilen Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 (endret) *snip* hvis jeg leverer en addres*,server, og et navn** til blizzard er de en stor kjangse for at han blir bannet.. *snip* Hva er det du tuller med, selvsagt er det ikke "en stor sjangse" at du får en fyr bannet bare fordi du gir en url der en fyr prøver å selge en acc. Da kan jeg bare dra på X forum, lage meg en konto, slenge opp litt info om en eller annen random acc, så rapportere det for å få den accen bannet. Endret 30. november 2007 av Bruktbilen
turak Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 *snip* hvis jeg leverer en addres*,server, og et navn** til blizzard er de en stor kjangse for at han blir bannet.. *snip* Hva er det du tuller med, selvsagt er det ikke "en stor sjangse" at du får en fyr bannet bare fordi du gir en url der en fyr prøver å selge en acc. Da kan jeg bare dra på X forum, lage meg en konto, slenge opp litt info om en eller annen random acc, så rapportere det for å få den accen bannet. greit du vinner, de er umulig og få folk bannet... blizzard gjør de aldri... det er derfor de er så mange gold selgere
Skarstard Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 greit du vinner, de er umulig og få folk bannet... blizzard gjør de aldri... det er derfor de er så mange gold selgere Leste du ikke artikkelen forrige gang jeg linket til den? http://en.wikipedia.org/wiki/Non_sequitur_(logic)
turak Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 (endret) greit du vinner, de er umulig og få folk bannet... blizzard gjør de aldri... det er derfor de er så mange gold selgere Leste du ikke artikkelen forrige gang jeg linket til den? http://en.wikipedia.org/wiki/Non_sequitur_(logic) vær gang jeg ser at du har skrevet tenker jeg ''her har vi en hat/klage melding'' -.- Endret 30. november 2007 av turak
turak Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 pleas, kan du ikke slutte og være så jævla off-topic ... hvis du vil være irriterende kan du heller ta de på PM så slipper du og plage andre med de !
daruu Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Vil tippe du får 4-5k for kontoen Solgte selv huntern min for 3k for ett par måneder siden, å den hadde t4 eller lignende gear Lykke til med salget
turak Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 hmm, da kan du jo prøve på 6000 tusen og gå nedover hvis du ikke får noe ^^
Pantera_fan Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg solgte min account for 800...Men det var til en kompis da..Du kan nok få en del tusen for den pga. gearet.. Den som jeg solgte var full epic men ikke noe overdrevet epics så..Du får nok noen tusen for den ja gl med å selge den
Bruktbilen Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 4-5k hørtes mye ut for min del, kan da få bedre kontoer for mindre? :o greit du vinner, de er umulig og få folk bannet... blizzard gjør de aldri... det er derfor de er så mange gold selgere Hva har det at blizzard banner gull selgere med folk som lager ticket om at X acc prøver å selges? Nice OT på en OT diskusjon...
Skumtroll Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Gull selgerene sender ikke i mail. Personlig trading. Jeg har kjøpt gold to ganger, og en venn av meg har gjort det tre.. Får alltid på mail..
StorPeder Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg prata nettopp med en GM etter at jeg rapporterte meg selv fra en venn sin konto samt fra min egen. Jeg sa at en "kamerat" akkurat hadde spilt på kontoen og at det var han som hadde rapportert meg. Det eneste som skjer er at det er blitt plassert en advarsel på kontoen min, enda jeg innrømte kjøp av 3000 gull. Advarselen fikk jeg pga at jeg lot en kompis spille på min konto Han visste forresten nøyaktig hvor mye gull jeg hadde kjøpt, hvor jeg var da jeg kjøpte det, klokkeslett for handelen og hvem som gav meg det ... Det er veldig offtopic dette her, men det var jo litt interresant å se hva som skjedde.
turak Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 som jeg sa, de registrerer støre mengder gull som blir forflytet ...
jlek Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 (endret) Gull selgerene sender ikke i mail. Personlig trading. Jeg har kjøpt gold to ganger, og en venn av meg har gjort det tre.. Får alltid på mail.. Etter 2.2 er det annerledes da cash som sendes igjennom ingame mailsystemet nå tar 1time. Dette er for at gull fra goldsellere skal filtreres ut. Har også hørt om flere tilfeller hvor guildbanks har gått på en skikkelig smell pga. akkurat det der. Det var da før 2.2 og før guildbanks ble implementert i 2.3. Så vidt jeg vet ble ingen av kontoene som ble bannet restoret. Var en lang tråd på wow-europe/general for omtrent ett år siden om dette. Edit : Ja eh, her snakker vi off-topic! Beklager. Endret 30. november 2007 av jossda
Drunk_Panda Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 (endret) som jeg sa, de registrerer støre mengder gull som blir forflytet ... hvorfor whiner du på alle andre som går så jævla off topic? også er du enda verre selv... seriøst ;( On Topic: har forresten en kis som skal betale 2k USD, får nå se om det stemmer da, finner ut om et par dagers tid Endret 30. november 2007 av Drunk_Panda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå