Gå til innhold

Prisantydning for WoW acc. 70 Hunter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drunk panda. Et tips er og selge til Norske. Så man kan ta handelen over telefon, slik at man kan sjekke at adresse stemmer osv. Hvertfall når det er snakk om så mye penger.

 

Håper du får snakka med blizzard og kan få kontoen tilbake.

 

jeg ga han aldri noen konto informasjon, jeg venter til jeg har de på kontoen før jeg gir fra meg noe som helst.

Lenke til kommentar

haha... mista du acc din ?? skyld på deg selv ... kan ikke tro at du solgte acc din til noen på MSN ... trode folk som var avhenging av wow hviste hvordan man solge acc ^^

 

nå skal jeg grave frem konto nanvnet ditt og fikse en ban ^^

 

forresten, de virker ikke og si til blizzard ''i did try to sell my account, then the guy didnt give me cash but he did get account info... can u guys pleas give it back to me?'' ..

Endret av turak
Lenke til kommentar

Du kan jo alltid sende inn en email til Blizz og så ber de deg vise leg via bilde osv og så få passord tilbake. Sansynligvis ville han ha acc for å spille på den eller selge videre, så du har enda tid.

 

En venn av meg solgte acc og angret flere mnd etterpå og sende inn info til Blizz og fikk scamme acc tilbake til han. (litt lame, men funket)

 

Og du kan jo også prøve å klage til Paypal og si at han har fått det han betalte for.

Lenke til kommentar
umm.. er ikke de ''imot'' loven og sellge acc ? ... hvis blizzard snapper de opp risikerer du og bli saksøkt ....

 

Nei, det risikerer man ikke. Man kan bli bannet though.

 

etter som blizzard ikke lar deg selle dem kan de lage et ''eksempel'' av og saksøke noen :p men ofc .. du ødeleger bare for deg selv ^^

 

btw angående gearet ... GET A LIFE ...

Lenke til kommentar
etter som blizzard ikke lar deg selle dem kan de lage et ''eksempel'' av og saksøke noen :p men ofc .. du ødeleger bare for deg selv ^^

 

btw angående gearet ... GET A LIFE ...

Tenker du ikke før du poster? Blizzard sin EULA har fint lite å si i det norske rettsystemet.

 

Angående ditt andre idiotiske utsagn: den som sier det først er det selv.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
etter som blizzard ikke lar deg selle dem kan de lage et ''eksempel'' av og saksøke noen :p men ofc .. du ødeleger bare for deg selv ^^

 

btw angående gearet ... GET A LIFE ...

Tenker du med ræva, eller? Blizzard sin EULA har fint lite å si i det norske rettsystemet.

 

Angående ditt andre idiotiske utsagn: den som sier det først er det selv.

jo blizzard kan saksøke deg.. tenk litt du også ;)

Lenke til kommentar
haha... mista du acc din ?? skyld på deg selv ... kan ikke tro at du solgte acc din til noen på MSN ... trode folk som var avhenging av wow hviste hvordan man solge acc ^^

 

nå skal jeg grave frem konto nanvnet ditt og fikse en ban ^^

 

forresten, de virker ikke og si til blizzard ''i did try to sell my account, then the guy didnt give me cash but he did get account info... can u guys pleas give it back to me?'' ..

 

du bør kanskje skaffe et liv selv og lese litt mer, jeg har ikke sagt noe som helst om at jeg har mista accounten min, les ordentlig før du åpner brødfjøla di :) LOLOL L2R, måtte bare :)

Lenke til kommentar
og en ting til turak, fordi jeg misliker deg men gjerne vil hjelpe deg på vei til et bedre norsk språk:

Jeg siterer:

Soldat: Sir, vi er omringet.

General: Perfekt, nå kan vi angripe hvordan som helst retning.

 

"hvilken som helst retning" blir mer rett.

 

Blir snart en hat tråd det her :(

 

Hahahahaha, jeg skal elske deg for den der!

Og siden vi er inne på det.. Her kan du lære masse nyttig, turak: Sheriff!

Lenke til kommentar
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=431822&st=20 (gjelder p-server men samme prinsipp)

"As many of you are aware, Blizzard Entertainment strongly opposes the development of unauthorized emulation servers designed to facilitate the use of pirated versions of Blizzard's copyrighted World of Warcraft game client."

 

Det har fint lite med kontosalg å gjøre.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
og en ting til turak, fordi jeg misliker deg men gjerne vil hjelpe deg på vei til et bedre norsk språk:

Jeg siterer:

Soldat: Sir, vi er omringet.

General: Perfekt, nå kan vi angripe hvordan som helst retning.

 

"hvilken som helst retning" blir mer rett.

 

Blir snart en hat tråd det her :(

 

Hahahahaha, jeg skal elske deg for den der!

Og siden vi er inne på det.. Her kan du lære masse nyttig, turak: Sheriff!

 

driter jo i din mening da....

 

 

blizzard forbyr salg av ACC = de kan godt lage en sak av de ..... men de er ikke noe for dem og tjene i de .... hvis de vil lage et eksempel saksøker de bare en !... og de trenger ikke og ta en NORSK lov... copyrights og alt annen drit gjelder i ALLE land...

 

(ps. vi er nå FULSTENDING off-topic, hvis du vil hate meg kan du PM meg eller skrive til en mod om at jeg burde få en ban fra forumet) ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...