Gå til innhold

Prisantydning for WoW acc. 70 Hunter


Anbefalte innlegg

driter jo i din mening da....

 

 

blizzard forbyr salg av ACC = de kan godt lage en sak av de ..... men de er ikke noe for dem og tjene i de .... hvis de vil lage et eksempel saksøker de bare en !... og de trenger ikke og ta en NORSK lov... copyrights og alt annen drit gjelder i ALLE land...

 

(ps. vi er nå FULSTENDING off-topic, hvis du vil hate meg kan du PM meg eller skrive til en mod om at jeg burde få en ban fra forumet) ...

Jo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3000-4000kr, kansje så mye som 5000 tror ikke du får stort mer ... ihvertfall ikke i norge ... (vi er så griske her) :D

 

driter jo i din mening da....

 

 

blizzard forbyr salg av ACC = de kan godt lage en sak av de ..... men de er ikke noe for dem og tjene i de .... hvis de vil lage et eksempel saksøker de bare en !... og de trenger ikke og ta en NORSK lov... copyrights og alt annen drit gjelder i ALLE land...

 

(ps. vi er nå FULSTENDING off-topic, hvis du vil hate meg kan du PM meg eller skrive til en mod om at jeg burde få en ban fra forumet) ...

Jo.

 

umm.... du er klar over at copyrights gjelder overalt ? ... hvis ikke ville et land kunne lage ''pirat kopieringens hjemm'' så nei, du må ikke ha en norsk lov som sier ''de er ikke lov og piratkopiere WoW''

Lenke til kommentar
umm.... du er klar over at copyrights gjelder overalt ? ... hvis ikke ville et land kunne lage ''pirat kopieringens hjemm'' så nei, du må ikke ha en norsk lov som sier ''de er ikke lov og piratkopiere WoW''

 

Thepiratebay var på jakt etter et land for å kunne plassere serverene sine der for så å lage sine egne lover, vet ikke hva som skjedde, tror de ikke fikk lov til å kjøpe Sealand(?) eller noe slikt.

Lenke til kommentar

tja de kunne hatt en interessant virkning hvis de fikk kjøpt landet, men de sier jo seg sjøl at noe ville gått galt ... filmskaperne vil ikke stå og se på at pengene flyr bort, de vil heller ikke microsft og alle andre data firmaer.. artister, spille produsenter ... på den enne eller den andre måten ville de gått galt ..

 

umm.... du er klar over at copyrights gjelder overalt ? ... hvis ikke ville et land kunne lage ''pirat kopieringens hjemm'' så nei, du må ikke ha en norsk lov som sier ''de er ikke lov og piratkopiere WoW''

Kontosalg er ikke piratkopiering.

 

bruke de som et eksempel, selv en 5 åring forstår jo de ... jeg har ikke sakt at KONTOSALG var piratkopiering, eksempel...

Lenke til kommentar

grunnen til at jeg begynte å rette på skrivinga di er fordi du kom med følgende kommentar:

 

nå skal jeg grave frem konto nanvnet ditt og fikse en ban ^^

hvorfor vil du gjøre det egentlig? Fordi du er missunnelig over det, at du har en shit geara character, og vil ikke at andre skal få penger når de skal slutte?

 

Jeg vil mye heller tjene et par tusen enn å bare la den ligge å støve og ikke være verdt en dritt når Wrath of the Lich King kommer.

 

Er dritt lei sånne som deg som bare vil være jævlige mot andre fordi du ikke er i samme situasjon selv.

Lenke til kommentar

fordi de ødeleger spille opplevelsen for andre, du bringer inn UBERNOOB's som ikke kan WoW og ødeleger for andre .. dessuten så ''sprer'' du dette med forumet... selv om du følger reglene er de folk som vil se på/etter din acc .

 

men folk flest vil selge acc sin ja...

Endret av turak
Lenke til kommentar
fordi de ødeleger spille opplevelsen for andre, du bringer inn UBERNOOB's som ikke kan WoW og ødeleger for andre .. dessuten så ''sprer'' du dette med forumet... selv om du følger reglene er de folk som vil se på/etter din acc .

 

men folk flest vil selge acc sin ja...

 

så derfor skal du ødelegge for meg ved å få meg banna?

voksent må jeg si...

Lenke til kommentar
hvis de finner et navn på en acc på salg, og hvordan server så bestemer de vel helt sjøl ka dem gjør ...

Men de blir ikke å gjøre noe som helst, kan du tenke deg hvor lett det hadde vært å få folk man ikke liker bannet?

 

hvis jeg leverer en addres*,server, og et navn** til blizzard er de en stor kjangse for at han blir bannet.. du er litt tett hvis du ikke vet de ...

 

* web addrese

** konto/char navn

 

btw, dette er UBER off-topic

Endret av turak
Lenke til kommentar
hvis jeg leverer en addres*,server, og et navn** til blizzard er de en stor kjangse for at han blir bannet.. du er litt tett hvis du ikke vet de ...

 

* web addrese

** konto/char navn

 

btw, dette er UBER off-topic

Så om jeg sier du har solgt kotoen din blir den bannet? Fantastisk! Trodde man måtte kunne bevise det, eller noe slikt, jeg.

Lenke til kommentar
hvis jeg leverer en addres*,server, og et navn** til blizzard er de en stor kjangse for at han blir bannet.. du er litt tett hvis du ikke vet de ...

 

* web addrese

** konto/char navn

 

btw, dette er UBER off-topic

Så om jeg sier du har solgt kotoen din blir den bannet? Fantastisk! Trodde man måtte kunne bevise det, eller noe slikt, jeg.

 

*sigh*

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte gull til roguen min igår. Se om du kan få meg bannet, da :)

 

er ikke sikker på hvordan blizzard handler, men hvis du kjøpte 5000g og fikk de over trade/ingamepost så registrer blizzard en stor mengde gull som blir overført GRATIS... tror de samme gjelder lvling, de registrerer en økning av aktivitet

 

(dette er de jeg tror, etter som de ikke finnes noen annen logisk grund)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...