Gå til innhold

Prisantydning for WoW acc. 70 Hunter


Anbefalte innlegg

Vurderer å slutte om et par måneder, må gå på avvenning før jeg skal på høgskole i Oslo til året :p

Så bare lurte på hva jeg kunne regne med å få, forhåpentligvis har det ikke blitt vesentlig bedre gear å få tak i da...

 

Først vil jeg si at det er lov å spørre om sånt her! Quote av snorre:

 

Blizzard sin EULA forbyr ikke folk å diskutere hvor mye penger de kan selge accountene sine for. De forbyr selve salgs/kjøps-prosessen. Så denne tråden bryter verken med retningslinjene på forumet eller Blizzards EULA. Og bare så det er sagt kan ikke vi moderatorer kontrollere hva som er lov og ikke i forhold til hver eneste EULA til hvert spill. Hadde blitt en fulltidsjobb det.

 

Hvor vidt dere andre brukere liker at folk selger accounts til amatører som igjen ødelegger spillopplevelsen er en helt annen sak, og skal ikke diskuteres i denne tråden. Det kan dere heller kjøre en prinsipiell diskusjon på i en egen tråd.

 

Snorre

 

 

Her er tinga:

PvE:

 

Head: Gronstalkers Helmet (Tier 6 - Mount Hyjal / Archimonde Drop) |+34AP +16hit Enchant | Epic Black temple gem and +12 agility & 3% increased crit dmg meta gem|

Neck: Kael'Thas one

Shoulders: Shoulders of the Hidden Predator (Black Temple / Akama Drop) | +30AP & +10crit Enchant|

Back: Vengence Wrap (Crafted Epic Cloak) |+12 Agility Enchant | +20ap gem |

Chest: Gronnstalker Chest(Illidan/BT) | +6 all stats enchant | 3 Epic gems, |

Wrists: Bands of the Celestial Archer ( TK trash Drop)

Hands: Gronstalkers Gloves (Tier 6 - Mount Hyjal / Azgalor Drop) | +15 agility Enchant |

Waist: Belt from Anetheron (Mount Hyjal) 2x epic gems

Legs: Gronnstalker Leggings (Illidari Council/BT) (Best legs in the game, Also got Bow Stiched Leggings, insane| +50AP & +12crit Enchant on both pants | 3 Epic Black temple gems on both pants |

Boots: Boots from Teron Gorefiend/BT |+12 agility Enchant

Trinket: Madness of the Betrayer (Illidan/BT) Best trinket ingame +84 AP +20 Hit, Equip 300 - armor on enemy

 

Sammendrag:

2596 Ranged Attack Power

33.64% Crit

9.3k HP

6.9k Mana

145 Hit Rating

 

 

PvP:

 

5/5 Merciless Gladiators ( Helm, Shoulders, Gloves, All enchanted / Best gems)

PvP Boots, Bracers and Neck as well as 2min PvP Trinket

 

5k Arena points to spend for Season 3

75k Honor points

 

Rings:

 

Band of Eternity (Revered Hyjal Ring)

Band of the Ranger General (TK)

 

Trinkets:

 

Madness of the Betrayer (Best trinket in the game)

Bloodlust Brooch (Badge reward)

Hourglass of the Unraveler ( Black Morass Drop)

Ashtongue Talisman (Exalted BT)

 

Weapons:

 

Halberd of Desolation (High Warlord Najentus/BT)

 

Ranged:

 

Bristlebitz Striker (Archimonde/BT) - |+28 Crit Scope|

Legionkiller (Black Temple Crossbow) - |+28 Crit Scope|

 

 

Professions:

 

375 Leatherworker - Several Rare Blacktemple / SSC / TK patterns

375 Jewelcrafter - Almost ALL Epic gem patterns

 

Har 8500 gold, epic ground, and 4x epic flying mounts including epic flying training.

 

Som sagt lurer på hva den er verdt per dags dato! Skal ikke slutte enda :p

Endret av Drunk_Panda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en venn skulle selge sin Acc med 67 hunter, han kunne fått 4k for den vis ikke han skulle fortsette å spille likevel.

 

nei

 

nei hva da?, det var det noen hadde bydd for den. så var det ikke 4k men 3.6k da rundet opp. men han hadde fått det hvis ikke han skulle fortsette å spille. husk, da var lvl 67 relativt høyt for folk, var 1-2 uker etter tbc kom ut han skulle slege acc.

Lenke til kommentar
Har hørt at accounter med 70 chars med Outland greens/blues lett blir solgt til 800$+, men vet ikke om dette stemmer. Hvis det stemmer kan du jo få en del for denne accounten, da.

Jeg måtte bare sjekke dette, og jeg fant accounter med lvl 68-70 greens/blues for rundt 600-700$, men av en eller annen grunn tviler jeg på at det er en "ekte" side. Fant den ikke igjen nå, men legger ut link hvis jeg finner den.

Lenke til kommentar
Det er ikke ulovlig å snakke om det så lenge man ikke foretar noen kjøp eller salg her. Men verdivurderinger og slikt er fullt lovlig.

 

Jeg spurte etter at den posten som er sitert over kom. Jeg fikk beskjed om å spørre i egen tråd, og gjorde det, men har ikke fått svar ennå. Jeg fikk inntrykket av at det ikke var avklart. Jeg håper inderlig ikke dette forumet blir fylt opp med prisantydninger, salgsannonser, bottprat og gullsalg. Når man har et forum for et spill, så forventer jeg i grunnen at forumreglene ikke tillater ting som som er ødeleggende for spilet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...