Gå til innhold

Sitter fast i Crysis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aha! Men oppe på dekket, hva skal jeg gjøre? Hvor lenge skal jeg bli angrepet? Tror jeg har skutt ned nærmere 20 sånne jævler nå, men ingenting skjer. Er det bare å fortsette å skyte.....?

Skrevet

Etterhvert får du beskjed om å komme deg inn igjen via dekkheisen som tar deg under dekk igjen, her er det bare å følge ordre men få med deg TAC kanonen før du går ut døra på dekk igjen.

Skrevet (endret)

Alright! Endelig kom jeg videre. Men nå har jeg et nytt spørsmål: hvordan får jeg "locket" TAC-våpenet på "blekkspruten"!? Har siktet på hele figuren nå og prøvd å trykke fire, men det står bare "no target locked".

Takk for hjelpen forresten:-)

Endret av håvard87
Skrevet

Han får du ikke lock på, den skal kun brukes på Alien moderskipet og intet annet.

Men derimot fungerer minigun på blekkspruten din om du mener det exoskjelettet på 4 bein som lager kaos på dekket.

Bare sikt på hodet og tøm så mange magasiner som må til, eventuelt finn andre metoder.

Lest at noen fikk den til å falle etter 2 skudd med Gaus rifla om du traff den akkurat i halsen.

Skrevet (endret)
Møtte ikke på noen store bugs, da jeg spilte igjennom.

det gjorde jeg, kansje ikke store bugs men

kan først nevne crossfire, vet det ikke er god støtte for det enda, men det ligger en hotfix ute på ati sin side. dette så ut til å fungere, fikk vel ca 50% mer fps, men helt plutselig, så fikk jeg MINDRE fps ved å bruke crossfire. så den siste delen av spillet har jeg nå spilt med bare et kort, som forøvrig fungerer helt greit.

har også opplevd att spillet har krasja, har vel skjedd 3-4 ganger.

og noen ganger henger spillet kraftig igjen, veldig irriterende

så det trengs en patch eller to her, og så får de fikse så Crossfire/SLi fungerer skikkelig, sli fungerer vel ikke i det hele tatt?.. helt utrolig att det ikke er noe god støtte for dette, Crysis rævkjører jo skjermkortet.. det er i Crysis du virkelig trenger å få brukt Crossfire/SLi for de som har det.

et tøft, men vanskelig spill, trodde jeg aldri skulle klare meg gjennom på slutten der.

Endret av Simkin
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hei, fikk Crysis i dag men sitter nå bom fast.. Jeg er på den andre banen, tror jeg. Den heter hvertfall "Recovery". Har ødelagt de to tanksene, og drept alle på øya, men allikevel får jeg ikke et nytt oppdrag.. Er det noe gale med spillet eller er det noe jeg har oversett? All hjelp mottas med STOR glede :roll:

Skrevet
Hei, fikk Crysis i dag men sitter nå bom fast.. Jeg er på den andre banen, tror jeg. Den heter hvertfall "Recovery". Har ødelagt de to tanksene, og drept alle på øya, men allikevel får jeg ikke et nytt oppdrag.. Er det noe gale med spillet eller er det noe jeg har oversett? All hjelp mottas med STOR glede :roll:

Den er en klassiker her på tråden, og tar jeg ikke helt feil tok du veien oppover fjellet og tok dette secondary missionet som ga deg litt informasjon om skolen og gisselet?

Jeg tror du bør prøve å patche spillet, og hvis det ikke funker, ikke gjør dette secondary missionet, siden det ser ut som det er bugga.

Skrevet

Den er en klassiker her på tråden, og tar jeg ikke helt feil tok du veien oppover fjellet og tok dette secondary missionet som ga deg litt informasjon om skolen og gisselet?

Jeg tror du bør prøve å patche spillet, og hvis det ikke funker, ikke gjør dette secondary missionet, siden det ser ut som det er bugga.

patche? har det kommet en patch :p ?

i så fall, HVOR? :D

Gjest medlem-105082
Skrevet

Nei, det er ikke kommet noe patch.

Skrevet

Jeg dro over fjellet. Alt funket som det skulle etter det.

En stund siden jeg sist spilte Crysis, men kanskje det er en idé å se på kartet/GPS'n noen ganger for å finne ut hvor du skal dra?

Jeg husker ihvertfall at etter jeg hadde reddet dama sammen med Psycho, og ødelagt tanksene, så fortsatte jeg bare ut videre ut av basen, i motsatt retning av der jeg kom inn. Husker ikke om jeg fikk nytt oppdrag før eller etter jeg forlot basen.

Skrevet

Låner denne jeg.

Kom til det stedet der man skal sprenge bensinstasjonen og deretter befri hu dama. Så tok jeg noen tankser men etter det står jeg fast. Står at jeg skal finne noen gissel og noe greier. Jeg droppa det og gikk bare opp i skauen og videre og så plutselig kom jeg til en annen level. Hoppet jeg over noe?

Skrevet

Hvilket annet level snakker du om? :)

Etter jeg hadde tatt ut tanksene fortsatte jeg ut av basen, på motsatt side av der jeg kom inn.

Så ble jeg kontaktet av Prophet.

Skrevet
Hvilket annet level snakker du om? :)

Etter jeg hadde tatt ut tanksene fortsatte jeg ut av basen, på motsatt side av der jeg kom inn.

Så ble jeg kontaktet av Prophet.

Virker som om du skjønnte det;)

Er første gang man møter tankser og må sprenge dem. Jeg fortsatte ikke "rett" gjennom men gikk innover i øyen. Fikk ikke kontakt med noen eller noe savepoint eller noen ting. Men etter en stund kom jeg plutselig til en grotte og ny level..

Skrevet

... Og du møtte Prophet? Dvs han svarte commanderen din.

Du skal etter du har tatt tanksene, møte han og gå inn i en grotte.

Skrevet
... Og du møtte Prophet? Dvs han svarte commanderen din.

Du skal etter du har tatt tanksene, møte han og gå inn i en grotte.

Ok, da kan det jo være det er riktig. Men han møtte jeg inne i et hus sammen med hu dama, husker ikke navn:s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...