Tittoffer Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 (endret) Hey, har lyst på en nedlaster som f.eks uTorrent men finst det noen som er mer sikker enn andre?? Og er det noen anbefalte sikkerhets program? Viss det ikke er lov å snakke om det her så PM meg ver så snill Endret 14. november 2007 av Tittoffer
MindTooth Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 µTorrent og Peer Guardian 2. Husk å merke for encryption i µTorrent. Birger
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Prøv Bitlord eller BitCOmet, evt. Limewire.
wil Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Vel. Jeg ville hverken valgt, BitComet, Bitlord eller Limewire. på mine 2 stasjonære maskiner er det bare µTorrent som brukes. Limewire er ikke noe bra i alle fall. Selv med Limewire Pro så er den ikke så veldig bra allikevel. Nei sats på Torrent du.
daruu Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 De aller fleste nedlastingsprogram er sikre da, det er det du laster ned som kan være bare dritt
Tittoffer Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 (endret) Ok takk for hjelpen wil og daruu Vet dere om noen gode sikkre nedlastnings sider?? Har hørt om en *** sensuret side *** hva kan dere si on den sida?? Har nettopp hatt virus på maskinen min skjønner dere så jeg vil helst ikke ha det igjen kan du si har hatt en "stor" tråd (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=860632&hl= (viss linken ikke virker så heter den: Sette PC`en 1 mnd tilbake? Haster!) Endret 19. november 2007 av Skagen Retningslinjene #8.
daruu Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Tror ikke det er lov til å diskutere slike sider her gitt
Tittoffer Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 Ok viss du gidder kan du PMe meg please
Tittoffer Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 Limewire skal jeg ikke ha meg har hørt ganske alvorlige rykter..... Men har dere noen spessielle virus programm dere bruker og anbefaler??
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Prøv i antivirus kategorien du. Limewire er nok ikke det beste men da har du vertfall ett. Jeg syns Bitlord(.com) er ganske så genialt, men jeg har ikke prøvd utorrent enda.
Tittoffer Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 (endret) Har lastet ned utorrent så det har jeg.... Har hørt om en *** sensurert side *** hva kan dere si on den sida?? Endret 19. november 2007 av Skagen Retningslinjene #8.
Neddo Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 (endret) Du bør fjerne linkane til torrent sidene. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Kan anbefale Azureus som nedlastning klient der er og som heiter utorrent som mange synt eg bra og. Er veldig få sikkre torrent, husk og ha installer eit godt antivrus program (kan være lurte og ha brannmur og). Husk og oppdater viruse programe ofte og ta noken scan av og til det kan hjelpe. Har sendt deg ein PM Endret 15. november 2007 av Neddo
Anbefalte innlegg