Gå til innhold

Bestilling av Nokia N95 8GB fra utlandet.


Drizt

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som venter på mobilen? :)

 

Jepp, jeg venter på mobilen jeg også. Bestilte dagen før deg, fikk beskjed i går om at betalingen var kommet inn og at mobilen skulle sendes samme dag. Status er fremdeles "Pending approval", og jeg har ikke fått noe sporingsnummer enda... Begynner å bli utålmodig her :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe jo skjønner den følelsen :) var selv akkurat samme urolig etc, er glad jeg har mobben nå og alt er bra :)

 

var jevla digg i dag, var innom en butikk å lette etter et etui ellerno for den, så tok jeg fram mobben, før jeg fikk sagt noe hadde sagsmannen tatt mobben ut av hendern mine og sa, "wooooooow naaaaaaaaaiiiiiiiiissss!" hehe fanmæ d va arti :)

Lenke til kommentar

Hehe, det kan jeg tenke meg.

 

Har du oppdatert til norsk programvare? Lurer litt på hvordan det skal gå, hehe. Må vel skaffe til veie en lader også... Det finnes vel en egen veske til den, vet ikke om den har kommet enda. Håper det er mulig å feste den til beltet, frykter det blir litt mye for bukselomma.

 

Hvordan er det å legge inn filmer og slikt på den (format)?

Lenke til kommentar

Har skrevet om hvordan man endrer produktkode enten i denne tråden eller i N95 8GB tråden i 'Åpen diskusjon om mobil' forumet. Bare å bla gjennom sidene så finner du det...

Film funker fint å legge til, driver å tester ut et program som konverterer filene til korrekt størrelse. Veldig kjekt program, kan lage en tråd om dette en eller anna gang, må bare få testet det ut litt først.

 

Du kan bruke den offisielle n95 vesken, den burde vel strengt talt fungere på n95 8gb, eneste med den er at nokia skeit seg på leggen og du kan ikke ha den i beltet. Så ikke så mye vits... Finnes dog andre produkter, men jeg er ikke oppdatert på dette ettersom det ikke er av interesse for meg.

Lenke til kommentar

Så er min lille baby på vei :!:

 

5:54 am Transit through DHL facility New York City Gateway, NY

5:19 am Depart Facility Wilmington - Clinton Field, OH

1:45 am In transit. Wilmington - Clinton Field, OH

7:26 pm Depart Facility Philadelphia, PA

6:36 pm Shipment picked up Philadelphia, PA

4:37 pm Departing origin. Philadelphia, PA

Lenke til kommentar
ka du fikk for n95-1'en din?

Solgte den for 3600,-. Ok pris det ettersom jeg kun ga 3000,- for den via kontakter. :cool:

Og har jeg flaks og pakken slipper unna toll og avgiftsdir. klamme fingre synes jeg det er et greit bytte å gi 4200,- for 8 gb'en. Har tross alt ventet helt siden n95 ble lansert på at den skulle komme i SORT!

Er rimelig lei av nokias to-fargede telefoner nå må jeg innrømme!!

Lenke til kommentar
ganske bra det ja...

fremdeles fornøyde med telefonen da folkens? sliden holder seg fortsatt like tight og fin?

skjønner forsåvidt godt at det er litt stille fra dere når dere endelig har mottatt leketøyet.. blir ikke akkurat noen kolossale innlegg fra meg heller når jeg endelig får gromtelefonen i hus ;)

 

Men takker og bukker for flotte innlegg når det gjelder bestilling og spørsmålene rundt dette :thumbup:

 

hvordan er forresten volum på mp3avspilling med originalheadsettet?

Var FULLSTENDIG håpløst på n95-1.. hadde n73me, n93 og n93i før n95'en og volumet var knall på disse.. fikk derfor sjokk første gang jeg skulle på jobb og akkurat hadde lagt inn musikksamlingen min på n95en... manglet minst 2-3 knepp høyere volum for at jeg skulle vært fornøyd.. byttet til sennheiser propper i vill panikk og DET var noe annet.. minus å miste fjernkontrollen selvsagt, men ble vant til det også.. håper virkelig det er forbedret??

 

Hva med:

- kamerakvalitet.. både på bilder og video?

- oppstarttid ved bildetaking og ikke minst lagring?

- hastighet ved blaing i menyer/minnekort?

- skjermen..?

- batteriet?

 

Når det gjelder å vedlikeholde det nydelige utseendet på tlf anbefaler jeg varmt oakleys brilleposer.. har hatt alle mine telefoner oppbevart i en slik når jeg har fartet fram og tilbake.. og når jeg legger tlf fra meg legger jeg den selvsagt oppå brilleposen. Høres kanskje tungvint ut å ta den opp og ned av en sånn pose, men du blir vant til det i løpet av noen dager.. Solgte i alle fall alle ovennevnte telefoner fullstendig som nye og tror ikke jeg kunne gjort det uten posen.. bare et tips ;)

Endret av Lifeforms
Lenke til kommentar

Kære virtuelle venner

 

Fik endelig min lille ny baby leveret af DHL idag, og jeg må bare dele min begejstring med dere.

Jeg bestillte mobilen på importGSM tirsdag d. 27.11. og idag mandag d.3.12 sidder jeg med den i hånden. Har akkurat ændret product code til scandinavian, og kørt sidste firmware opdatering, og alt gik super fint. Dette er genialt - jeg har en Nokia N95 8GB 1 hel mdr før alle andre i Norge (naturligvis lige på nær et par andre heldige gutter her fra tråden), og til nesten halvparten af prisen.

 

1000 tak til dere som startet denne tråden, kunne ikke have klaret dette uden jeres 100% proff hjelp.

 

Jeg bukker meg i støvet:-)

 

NB! Jeg må også sende en lille hilsen til importGSM, de huskede at merke pakken med Gift USD 30,00

Lenke til kommentar
Kære virtuelle venner

 

Fik endelig min lille ny baby leveret af DHL idag, og jeg må bare dele min begejstring med dere.

Jeg bestillte mobilen på importGSM tirsdag d. 27.11. og idag mandag d.3.12 sidder jeg med den i hånden. Har akkurat ændret product code til scandinavian, og kørt sidste firmware opdatering, og alt gik super fint. Dette er genialt - jeg har en Nokia N95 8GB 1 hel mdr før alle andre i Norge (naturligvis lige på nær et par andre heldige gutter her fra tråden), og til nesten halvparten af prisen.

 

1000 tak til dere som startet denne tråden, kunne ikke have klaret dette uden jeres 100% proff hjelp.

 

Jeg bukker meg i støvet:-)

 

NB! Jeg må også sende en lille hilsen til importGSM, de huskede at merke pakken med Gift USD 30,00

Heldiggris! Gratulerer! :yes:

Jeg venter må min enda :p

Endret av Kluvert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...