Gå til innhold

Bestilling av Nokia N95 8GB fra utlandet.


Drizt

Anbefalte innlegg

Anbefaler ingen å kjøpe fra ImportGSM.

Bare problemer og lang ventetid om man skal sende tilbake tlf og få ny (jeg hadde 3 års garanti). Problemet oppsto etter helt vanlig fw upgrade via Noka sitt program. Tlf "døde".

Prøvde alt og ingenting fungerte.

 

Det skal også nevnes at tlf min ble sendt rundt i Norge 1 måneds tid men ingen ville ta i den da garantien ikke dekker Europa, kun USA. Jeg viste dette, men de som tok den i mot da jeg leverte den sa at dette ikke var noe problem, og det ordner seg. Den ble sendt rundt til 3 verksteder i Norge... Man kan ikke skylde på ImportGSM for dette, men jeg har vært uten N95-8GB siden overgang sept/okt ca.

 

Sendte inn tlf til ImportGSM for ca 11 uker siden.

Fikk bekreftet at de mottok den for 10 uker siden.

Hørte ikke noe fra dem på 6 uker ca.

Sendte inn spm om hvordan det gikk uten svar.

Spurte igjen og etter 1 uke fikk jeg svar at de venter på ny tlf (de må tydeligvis bestille ny...)

Sendte inn nytt spm etter nok et par uker, og til slutt sier de at det ikke er flere N95 8GB å oppdrive. Jeg fikk valget mellom å vente til de "fant en ny" eller få credit og kjøpe noe ny tlf som tilsvarte crediten jeg får. Ikke noe ble nevnt om hvor mye credit jeg hadde. Så da måtte jeg spørre om dette også.

Jeg svarte samme dag/dagen etter, det er en uke siden. Venter fortsatt på svar...

 

Dette til info for de som har tenkt å kjøpe herfra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...