Gå til innhold

Omtaler av Kane & Lynch: Dead Men

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spillet får middels karakterer av de største amerikanske nettstedene.

Dette kan vel sees på som en kjøpsadvarsel til flere her:

6.0 hos Gamespot. Ouch.

Kane & Lynch: Dead Men is a premise with promise, but the gameplay isn't sound while the story and characters go nowhere. And it's got enough random AI-based glitches to make you want to scream. Considering the nearly ridiculous number of extremely high-quality shooters available recently, there's not much room for something like Kane & Lynch. But the multiplayer is a really great idea that's worth seeing, even if playing it makes you wish that it was used in another, better game.

1up er noe mer positive, men tydeligvis ikke noe knallspill:

7.5 hos 1up

7.0 er svakt til IGN å være:

7.0 hos IGN

Frustration should never enter into a game because of the mechanics, but with Kane & Lynch it does. Loose gameplay, a brief campaign, and a single (albeit good) online mode with four maps hurt this title that could have been so much more.
Endret av kilik
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Neida, kan godt hende det er et bra spill. Hvem her hører egentlig på hva annmeldere sier om spill? Jeg er nesten aldri enig med dem.

Jeg hører på anmelderne. Når samtlige anmeldere konstanterer at elendig AI fortsetter å ødelegge spillopplevelsen må det jo ligge noe i det?

Skrevet (endret)
Neida, kan godt hende det er et bra spill. Hvem her hører egentlig på hva annmeldere sier om spill? Jeg er nesten aldri enig med dem.

Jeg gjør absolutt det kombinert med min egen magefølelse for spillet. Selvsagt kan man være uenig, men når kritikerne er såpass samstemte som det her er nok sannsynligheten for at man synes spillet ikke er all verden rimelig stor.

Utdatert teknisk, svak AI, til dels frustrerende gameplay og forglemmelig historie er noe av hva anmelderne har å utsette på spillet.

Endret av kilik
Skrevet

ser videoer , prøver en demo hvis jeg har sjansen, ser screenshots og så anmeldelser.. men ofte så er de litt for strenge mot andre sjangere enn det som er so called best sellers nå.. altså fps, de stiller store krav til andre sjangere...

men alt i alt, hadde uncharted blitt slakta hadde jeg gitt f, for demoen gav meg sånn 5 timer i strekk underholdning. spilte over and over.. men står kanskje over kane and lynch, en kompis kjøper det til 360 så spiller der=)

Skrevet

Jeg hører på anmelderne. Når samtlige anmeldere konstanterer at elendig AI fortsetter å ødelegge spillopplevelsen må det jo ligge noe i det?

Har aldri sagt det gjelder alle spill. Greit nok, noen punkter de synes som ødelegger for et spill f.eks dårlig AI, så bli det en annen sak.
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Høres skuffende svakt ut av danske IO Interactive. Hopper nok over dette spillet til det havner på billigsalg.

Til trøst startet Hitman-serien også med svake omtaler, men etterfølgerene ble jo bare bedre og bedre...

Skrevet (endret)

Video review fra Gametrailers. Fikk karakter 8.0.

Jeg nå bare si at Gamespot sitt review skal kastes i søppla. At han i det hele tatt orker å bry seg om at ordet "fuck" bli brukt ofte er bare latterlig. Han nevner også at covering-systemet er dårlig fordi det er automatisk og at spillet har dårlig AI, men hvorfor viser han ingen scener av dette da? Han sier også at vi ikke vil bry oss om historien til personene du spiller og møter i spillet fordi historiene virker ikke sannsynlige. Hallo? det er et spill. Jeg har aldri hatt noe respekt for Gamespot sine reviews. De virker hjemmelaget og at annmelderene ikke vet hva de snakker om.

Endret av Luchy
Skrevet

Gamespot dårlige reviews? Jeg syns de er de beste på hele internett vanligvis. Akkurat riktig mengde kritikk på ting som feiler og ros til ting som funker.

Skrevet

Annmelderene hos Gamespot ser ut til å ha dårlig erfaring med hva de snakker om og jeg kan bare ikke ta dem seriøst når de annmelder spillet på den måten de gjør. Joda, det er nesten lik som alle andre, men det er en forksjell. Jeg kan ikke sette fingeren min på det, men de er bare så utrolig dårlig og uinteresant.

Skrevet

Seriøst, noen som fortsatt bruker Shamespot?

De gjør jo ikke annet en feil. F. eks. karaktersystemet er jo håpløst dårlig. Hele tall og halvpoengere. Gjennomført håpløst. Eneste bra anmeldelsen de har er den av Big Rigs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...