Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!


Anbefalte innlegg

Etter etpar handlekorger m/innhold som bare forvant, stakk jeg av for å spise sen middag og planla senere shopping, men nå har de begynt å øke prisene gjevnt over, som flere her sier? (kommer ikke inn der sjøl nå for å sjekke)

 

Detta sa Netshop bl.a. i ettermiddag;

 

Heisan forumbrukere !

 

Som ett "plaster på såret" til dere gode og tålmodige kunder kommer vi i stedet til å kjøre rabatterte priser på hele sortimentet vårt i 24 timer fra vi er oppe igjen ! Dere kommer til å finne mange gode kjøp da, siden vi rabatterer over 6000 produkter. Rabattene vil variere veldig, da vi kjører en "masserabattering", men det vil altså gjelde absolutt alt av varer vi har. Let og du vil finne de gode kjøpene :)

 

Beklager dette på det sterkeste, lover at vi er minst like lei oss som dere for dette. Håper vår lille gest på rabattsiden kan være med på å dempe skuffelsen noe.

 

Mvh Svenn Aage, Netshop

 

Det skal vare minst 13 timer til, ellers er det juks! :)

Endret av Mekanicus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har Cooler Master Extreme 650 Watt som jeg synes durer og bråker endel, kunne det vært mulig å bestilt en solid Mist vifte og byttet om ? skulle det vært mye stress eller må jeg til og lodde og greier ?

 

Jeg tenkte siden 120mm fra mist er så syykt billige :p

 

Bryr meg ikke mye garantien ryker på strømforsyningen, men om det bare er å skru ut viften og bytte så ville jeg ha gjort det :)

 

hva sier dere ?

Lenke til kommentar
Etter etpar handlekorger m/innhold som bare forvant, stakk jeg av for å spise sen middag og planla senere shopping, men nå har de begynt å øke prisene gjevnt over, som flere her sier? (kommer ikke inn der sjøl nå for å sjekke)

 

Detta sa Netshop bl.a. i ettermiddag;

Det skal vare minst 13 timer til, ellers er det juks! :)

 

Hei igjen forumlesere.

 

Ett par ting på tampen av dagen:

- Tilbudene skal gjelde til rundt kl.16.00 i morgen, da vi lovet 24T fra nettbutikken var oppe igjen. "Klokka" teller visst litt feil, men det fikses straks tror jeg.

- Prising: Når vi la ut varene ble dette gjort som en "masseoppdatering" uten spesifikk priskontroll på hver enkelt vare. Noen få produkter fra MIST ble da priset litt feil, slik at de gikk ut med solide tap. Samtidig ble det bestilt en rekke ordrer med store mengder av nettopp disse varene. Vi måtte derfor justere disse opp slik at de ikke gikk ut med tap. Det dreier seg om rundt 12 produkter av de cirka 8000 varelinjene som er rabattert, så er vel ingen krise håper jeg.

 

Natta :)

 

Mvh Svenn Aage, Netshop

Lenke til kommentar

Har selv byttet vifte i en PSU en gang. Var ikke noe stort problem egentlig. Skrudde den opp, klippet av kablene til viften som var der, tok den ut. (Pass for guds skyld at disse kablene isoleres fra resten av PSU). Deretter satte jeg inn en ny vifte, og dro kablene fra den viften ut sammen med resten av kablene som kommer fra PSU, før jeg koblet den inn.

 

Husk også at det er mulig at den viften som sitter der fra før, er sterkere enn den du setter inn, så du kan få varmeproblemer.

 

Og ja, garantien ryker.

 

EDIT: Dette var ment til phinex, men det er så stor pågang i denne tråden :p

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

Flott oppklaring av Netshop, og synes ikke folk skal drive å syte over alt mulig mellom himmel og jord når du faktisk kan finne mange forskjellige ting hos dem med meget gode priser. Take it or leave it. :)

 

Skjønner helt klart at Netshop måtte prise om litt på noen Mist-produkter, og dette var vel heller ingen enorm prisøkning (10kr ca).

 

Netshop: Håper forøvrig at dere kan ta imot bestilling via mail (antall-vare-pris-beskrivelse), for har brukt snart 3 timer på å få gjennomført en bestilling, men det går rett og slett ikke, og nå er tålmodigheten slutt for i dag :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Hei igjen forumlesere.

 

Ett par ting på tampen av dagen:

- Tilbudene skal gjelde til rundt kl.16.00 i morgen, da vi lovet 24T fra nettbutikken var oppe igjen. "Klokka" teller visst litt feil, men det fikses straks tror jeg.

- Prising: Når vi la ut varene ble dette gjort som en "masseoppdatering" uten spesifikk priskontroll på hver enkelt vare. Noen få produkter fra MIST ble da priset litt feil, slik at de gikk ut med solide tap. Samtidig ble det bestilt en rekke ordrer med store mengder av nettopp disse varene. Vi måtte derfor justere disse opp slik at de ikke gikk ut med tap. Det dreier seg om rundt 12 produkter av de cirka 8000 varelinjene som er rabattert, så er vel ingen krise håper jeg.

 

Natta :)

 

Mvh Svenn Aage, Netshop

 

ok, takk for oppklaringa. :thumbup: Fair enough at dere måtte justere noen få varer.

 

*bretter opp skjorteærmene, og handle i vei*

Lenke til kommentar
Flott oppklaring av Netshop, og synes ikke folk skal drive å syte over alt mulig mellom himmel og jord når du faktisk kan finne mange forskjellige ting hos dem med meget gode priser. Take it or leave it. :)

 

Skjønner helt klart at Netshop måtte prise om litt på noen Mist-produkter, og dette var vel heller ingen enorm prisøkning (10kr ca).

 

Netshop: Håper forøvrig at dere kan ta imot bestilling via mail (antall-vare-pris-beskrivelse), for har brukt snart 3 timer på å gå gjennomført en bestilling, men det går rett og slett ikke, og nå er tålmodigheten slutt for i dag :)

 

Takker :)

 

Send din ordre på [email protected] med kundenummeret ditt (eller navnet om du ikke har nummeret tilgjengelig) så legger vi ordrene manuelt, ikke noe problem !

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg tror på det at de solgte det med solig underskudd, men det er nå så. Kan skjønne at 23 kroner er underskudd, men ikke hvordan det hadde seg at det ble prisen. Virker for meg som om de har satt alle prisen til for eksempel 1.10 av ikkjøpspris. Og da skal ingenting bli solgt med underskudd.

 

Uansett, dere som sier at dere ikke får bestilt, ville vært veldig fint om dere sa hva dere bestiller ;)

 

På meg blir det nok bare noen kabler (minijack til phono og Y splitt på 3-pins viftestrømkabel), og så DVD brenner da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...