Gå til innhold

TVersity fungerer nå med firmware 2.00


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg skulle teste ut hvordan TVersity fungerte med den nye versjonen. Er nok mange mange versjoner siden jeg teste det og NERO home sist, og var ikke fornøyd. Men nå må jeg virkelig si at det fungerer sinnsykt bra.

 

Jeg kjører trådløst 54Mbit nettverk, men ytelsen var uåpklagelig! Satte compression til minimum og økte video resolution til 640*480 ( har ikke testet med høyere ennå. )

 

Det ser nesten like bra ut når man ser SD serier som om jeg kjører signalet via DVI til tv'en. Imponert.. Videoene starter også umiddelbart og det går nå ann å spole!

 

http://tversity.com/download/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Er det sånn at jeg feks kan sette på en film eller serie på dataen, så se den på Tven via TVersity?

 

Ja.

 

Jeg har aldri hatt problemer med tversity, men det var mye enklere å få det til å virke med den nyeste versjonen. Den krever rett og slett mindre arbeid for å virke.

Lenke til kommentar
Fant ut at jeg skulle teste ut hvordan TVersity fungerte med den nye versjonen. Er nok mange mange versjoner siden jeg teste det og NERO home sist, og var ikke fornøyd. Men nå må jeg virkelig si at det fungerer sinnsykt bra.

 

Jeg kjører trådløst 54Mbit nettverk, men ytelsen var uåpklagelig! Satte compression til minimum og økte video resolution til 640*480 ( har ikke testet med høyere ennå. )

 

Det ser nesten like bra ut når man ser SD serier som om jeg kjører signalet via DVI til tv'en. Imponert.. Videoene starter også umiddelbart og det går nå ann å spole!

 

http://tversity.com/download/

 

 

Hmm.. Lastet ned den nye versjonen av tversity,og nå får jeg problemet at jeg bare får litt mer enn halvparten av de videoene jeg streamer. Før var problemet at videoene stoppet rundt halvveis. Hvordan får jeg se hele videoen? Er det noen updates eller innstiller jeg kan fikse`?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...