BeFs Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hei! Jeg og en i klassen min har oppdaget at vi ikke kommer inn på forumet, men hjemmefra får vi logget inn. Feilmeldingen vi får er "du har ikke tilgang til å vise denne siden". Har dere kjørt en stor ipban i løpet av de siste dagene? Dette gjelder Nord-Trøndelag Fylkeskommune, Ole Vig vgs.
DeadManWalking Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Merkelig, dette må da være en feil. Jeg nekter å tro at forumadministratorene gjør noe så lite igjennomtenkt.
Ueland Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Merkelig, dette må da være en feil. Jeg nekter å tro at forumadministratorene gjør noe så lite igjennomtenkt. Feil er det ikke, opplever vi fjasing/spamming/reklamering eller andre brudd på retningslinjene som er plagsommme nok stenger vi ute IP-addressen(e), uansett hvor de hører til. Hvis jeg kan få en IP å sjekke så skal jeg se om den ikke kan bli fjernet igjen, en kjapp utestengelse pleier som regel å rydde opp i bråket.
Ueland Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet.
Anbefalte innlegg