Winydancer Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Sier som de andre; - Underholdning - For å få tiden til å gå på kjedlige dager - Utfording - Og sosialt vist det er multiplayer spill.
Dernel Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Har ikke noe annet fornuftig å gjøre, desuten er det spennende, utfordrende og gøy.
Gjest member-97590 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Spiller spill fordi det rett og slett er "pure fun". Drømme seg bort i ein heilt anna verden, så når du finner ut at du skal slutte å spille, så har det fort gått 4-5 timer. Tidsfordriv?
svenningen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Morro Sosialt (believe it or not!) gøy! fin opplevelse møte folk tidsfordriv!
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg spiller spill for å være i en anderledes verden enn real life. Jeg gjør det selvfølgelig også for underholdingsens skyld. Når jeg spiller så lever jeg meg helt inn i spillet, i RPG spill så lar jeg karakteren få samme navnet som jeg har i real life, og jeg prøver å la den ligne på meg. I spill med gode dialoger så svarer på den måten som jeg ville ha gjort i real life. Så jeg spiller rett og slett spill for å bli underholdt og for å oppleve en annen verden. Så hvorfor spiller du spill? Ja Gnåleren, få den til og likne på deg selv. Er det derfor du er Orc (eller noe sånt) på WOW!? Spiller spill fordi det er gøy og modde litt selv. Spesielt GTA SA. Kjøre rundt i en SLR og sånt. Da begynner det og likne på meg! Nja, mente egentlig SP da . Orc valgte jeg på WoW fordi jeg tenker brutalt og blodig
Stonemeister Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Det er gøy, det driver tid, det er veldig givende generelt. Enkelte spill er også sosialt. Og man kan gjøre ting i spill som aldri vil gå IRL.
PantZman Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Fordi jeg liker å drepe folk og merkelig nok er det ikke lov til det i den virkelige verden (var nok bare en liten og dårlig spøk for den som ikke forstod det) Spill(ing) er en minst like viktig underholdning for meg som film, musikk og bøker.
andiss Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Jeg spiller spill for å være i en anderledes verden enn real life. Jeg gjør det selvfølgelig også for underholdingsens skyld. Når jeg spiller så lever jeg meg helt inn i spillet, i RPG spill så lar jeg karakteren få samme navnet som jeg har i real life, og jeg prøver å la den ligne på meg. I spill med gode dialoger så svarer på den måten som jeg ville ha gjort i real life. Så jeg spiller rett og slett spill for å bli underholdt og for å oppleve en annen verden. Så hvorfor spiller du spill? jeeez all i got to say.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 For å spille på en deilig måte, trenger jeg: * Et ryddig rom * Ingen forstyrrelser * Helst noe til å ha beina på * Tid til overs Spiller fordi det er gøy! Men liker ikke spill jeg ikke kan ligge som top3 i gang på gang. Føler jeg MÅ være god i noe. Hadde ikke spilt cod4 om jeg bare ble eid f.eks. Morro å være bedre enn fleretallet.
Jesusball Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Underholdning, tidsfordriv og fordi det er hobbyen min.
Dumrian Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Som de fleste sier (ikke i noen bestemt rekkefølge); -Utfordring -Underholdning -Tidsfordriv -Sosialt (i den form av å spille med venner i spill som CS/diverse MMORPG o.l.) Synes det er viktig at man har det morro med spill. Hvis man sitter å gjesper og nærmest sover, da er det på tide å stoppe.
Xpm Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Fordi det er gøy og det blir bare depping av å sitte og se på nyhetene... "4 kvinner voldtatt i Oslo, politiet henlegger alt pga pengemangel, gjenger skyter på hverandre på Stovner, X soldater drept i Afghanistan, bla bla bla".Spiller for å kunne gjøre det selv.
Zargas Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Må komme meg vekk fra arbeid, dama som vil ut og gjøre noge Ansvar som og vaske bilen eller legge på vinterdekk (har gjort det nå da, men jeg venta lenge da) Og for at jeg kan si jeg driver med skole arbeid foran PC-en så da får jeg fred i den tid allefall (Headphones hjelper på)
Bruker-104685 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg spiller spill fordi alle mine venner hater konsoller og sier Crysis er best og pc er best på alt og ingen av vennene mine har konsoller, skadde cphuer Jeg lever meg inn i nesten alle spill uansett hva, jeg blir ofte kalt spillegalen og nerd, noe som jeg er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå