Gå til innhold

Hva er den mørkeste, ondeste og jævligste musikken vi har?


Ethernet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil ikke kalle det der så mørkt, ondt og jævlig hvis du har hørt de andre forslagene akkurat..

tenkte bare siden det bandet har noen sanger som er også "jævlige" :roll:

Der man hører demoner og djevler som hvisker og det er litt skummelt igrunn! :ph34r:

 

Men gadd ikke og legge de ut fordi filmen jeg la ut handler bare om noen sanger som jeg liker av bandet. Blir feil og ha med jævelskap når man ska prøve og få fram det beste i kose-metallen :thumbup:

Lenke til kommentar
Men gadd ikke og legge de ut fordi filmen jeg la ut handler bare om noen sanger som jeg liker av bandet. Blir feil og ha med jævelskap når man ska prøve og få fram det beste i kose-metallen :thumbup:

Hvis jeg "tar vekk jævelskap" sitter jeg plutselig igjen uten noe musikk! Den jævlige musikken er min kose-metall.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Aldri hørt om selveste Beethoven? ... Uten klassisk musikk, ingen metall!

Har faktisk hørt om Beethoven ja, men det jeg skrev om rammstein var bare litt tull.

Men trodde dere mente en av beethovens sanger, rekonstruert med jævligste musikk skjønner du :dribble:

 

Men om du mener klassisk beethoven... Yeah, right! Fy fan så skummelt, tror nesten jeg får mareritt om natten nå ass. :!:

Lenke til kommentar
Aldri hørt om selveste Beethoven? ... Uten klassisk musikk, ingen metall!

Har faktisk hørt om Beethoven ja, men det jeg skrev om rammstein var bare litt tull.

Men trodde dere mente en av beethovens sanger, rekonstruert med jævligste musikk skjønner du :dribble:

 

Men om du mener klassisk beethoven... Yeah, right! Fy fan så skummelt, tror nesten jeg får mareritt om natten nå ass. :!:

 

Hold deg til barnesanger du.

Lenke til kommentar
Aldri hørt om selveste Beethoven? ... Uten klassisk musikk, ingen metall!

Har faktisk hørt om Beethoven ja, men det jeg skrev om rammstein var bare litt tull.

Men trodde dere mente en av beethovens sanger, rekonstruert med jævligste musikk skjønner du :dribble:

 

Men om du mener klassisk beethoven... Yeah, right! Fy fan så skummelt, tror nesten jeg får mareritt om natten nå ass. :!:

 

Hold deg til barnesanger du.

Nå var du jævla kul ass. Du og din Dimmu Borgir skrikeunge-musikk :thumbup:

DU havner i helvette :tease:

Lenke til kommentar
Aldri hørt om selveste Beethoven? ... Uten klassisk musikk, ingen metall!

Har faktisk hørt om Beethoven ja, men det jeg skrev om rammstein var bare litt tull.

Men trodde dere mente en av beethovens sanger, rekonstruert med jævligste musikk skjønner du :dribble:

 

Men om du mener klassisk beethoven... Yeah, right! Fy fan så skummelt, tror nesten jeg får mareritt om natten nå ass. :!:

 

Hold deg til barnesanger du.

Nå var du jævla kul ass. Du og din Dimmu Borgir skrikeunge-musikk :thumbup:

DU havner i helvette :tease:

 

Skulle ikke du vært i seng for lenge siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...